Vinterjakke

Strikkedilla

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Marshmallows 2022
Nå begynner det å bli kaldt her samtidig som jeg allerede sliter med å lukke binterjakkene mine :hilarious: Noen som har tips til jakker som er varme, fine og ikke alt for dyre? Syns det er litt surt å bruke masse penger på jakke som bare skal brukes i en kort periode men orker heller ikke tanken på å fryse hele vinteren :pompus:
 
Hvilken prisklasse tenker du da? :) Jeg begynner også å merke at jakken strammer, men har heldigvis to på lur fra da jeg var litt større enn nå (altså før jeg ble gravid, er sikkert like stor nå), så håper de holder deler av vinteren. Men i høygravid tilstand skal det vel noe til :p jeg liker godt didrikson sine vinterjakker, og de har flere hatt en variant av den på Coop som ikke har vært så gale i pris, kanskje rundt 800 kr, men husker ikke helt nøyaktig.
 
Jeg har planer om å kjøpe bris-ponchoen fra brgn, og ha varme gensere under den. Bor i Bergen så greit med noe vanntett!
 
Hvilken prisklasse tenker du da? :) Jeg begynner også å merke at jakken strammer, men har heldigvis to på lur fra da jeg var litt større enn nå (altså før jeg ble gravid, er sikkert like stor nå), så håper de holder deler av vinteren. Men i høygravid tilstand skal det vel noe til :p jeg liker godt didrikson sine vinterjakker, og de har flere hatt en variant av den på Coop som ikke har vært så gale i pris, kanskje rundt 800 kr, men husker ikke helt nøyaktig.

Takk for tips! hadde egentlig ikke lyst til å bruke noe særlig mer enn 1000kr men hater å fryse så det er egentlig viktigst at den er varm. Har ei på 2 fra før som sikkert vil at mamma skal være med på lek ute i vinter også
 
Ja, litt spent på det selv, men Bergen pleier jo ikke å bli så veldig kaldt, så håper det går bra med en god og varm genser under for min del.
 
Du har ikke en mor, svigermor eller annen slektning som er noen størrelser større enn deg? Jeg har fått låne mamma sin vinterjakke, da hun her flere.
 
Sniker.

Jeg kjøpte mamalicious sin vinterjakke - svart "dunjakke". Den har glidelås i siden og kan derfor utvides. Veldig fornøyd enn så lenge :) Bestilte på Zalando, tror den kostet 700. Regner med å få solgt den etterpå :)
 
Jeg har også sett på jakke, men er så redd den skal bli for liten om ikke lenge :dead: Vanskelig når man ikke vet hvor stor magen kommer til å bli, synes også gravidjakkene stopper tidlig i størrelsene, men kanskje det er bare meg :wideyed:
 
Sniker
Fødte i mars i fjor og brukte en vinterjakke fra Bonprix. Den kan brukes som bærejakke til magebæring etter fødsel. Praktisk om man får et klistremerke som ikke synes vogn er noe å drive med i starten :) kvaliteten er ok+, Hadde ikke regnet med at meieriet skulle ekspandere så mye at det bare var å glemme den gamle vinterjakka mi, så denne jakka ble kjøpt etter en fødsel i januar 2018 og brukt i 2 vintersesonger før jeg nå brukte den sist vintersesong da jeg fødte i mars.


https://www.bonprix.no/produkt/baerejakke-mammajakke-for-svangerskapet-og-tiden-etterpa-sort-933006/?size=261860878&promo=Jakker og kåper&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm&aktion=Shopping_NO_All_CSS&version=&matchkey=73678820102_93300695#34&gclid=CjwKCAjwq9mLBhB2EiwAuYdMtQlMwj10qRwIIetlxgO704IYnvbFLwgrb-isR3JTRwCTdj7pRg4vJBoCAAUQAvD_BwE
 
Hvilken størrelse er du egentlig?
Jeg har en ekstra.
Vanligvis er jeg et M eller L avhengig av om det er små eller store strl, men syns det er vansklig å vite hvor jeg ender opp nå. Har allerede gått opp mer enn jeg hadde i forrige svangerskap på samme tid
 
Sniker
Fødte i mars i fjor og brukte en vinterjakke fra Bonprix. Den kan brukes som bærejakke til magebæring etter fødsel. Praktisk om man får et klistremerke som ikke synes vogn er noe å drive med i starten :) kvaliteten er ok+, Hadde ikke regnet med at meieriet skulle ekspandere så mye at det bare var å glemme den gamle vinterjakka mi, så denne jakka ble kjøpt etter en fødsel i januar 2018 og brukt i 2 vintersesonger før jeg nå brukte den sist vintersesong da jeg fødte i mars.


https://www.bonprix.no/produkt/baerejakke-mammajakke-for-svangerskapet-og-tiden-etterpa-sort-933006/?size=261860878&promo=Jakker og kåper&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm&aktion=Shopping_NO_All_CSS&version=&matchkey=73678820102_93300695#34&gclid=CjwKCAjwq9mLBhB2EiwAuYdMtQlMwj10qRwIIetlxgO704IYnvbFLwgrb-isR3JTRwCTdj7pRg4vJBoCAAUQAvD_BwE
Takk for tips! Lurt med mulighet for bæring. Det kan være ganske kaldt her i mars så må nok være med jakke hvis det skal være aktuelt
 
Du har ikke en mor, svigermor eller annen slektning som er noen størrelser større enn deg? Jeg har fått låne mamma sin vinterjakke, da hun her flere.

Lurt! Mamma er nok ca samme som jeg var før graviditeten og svigermor er jeg litt redd skal bli fornærmet :hilarious:
 
Lurt! Mamma er nok ca samme som jeg var før graviditeten og svigermor er jeg litt redd skal bli fornærmet :hilarious:
Jeg lånte av og til mannen sin jakke. Kjøpte til slutt en god vinterkåpe fra Mamalicious, ikke angret et sekund selv om det er relativt kort brukstid :) Syns det er så verdt det med en god og varm jakke, som samtidig ser pen ut. Må unne seg litt når man er gravid om man har mulighet :p
 
Jeg har planer om å kjøpe bris-ponchoen fra brgn, og ha varme gensere under den. Bor i Bergen så greit med noe vanntett!

Kjøpte den i fjor, brukt den enormt masse! Veldig fornøyd og den kan nok brukes hele graviditeten. Jeg er allerede der at jeg ikke får igjen dunjakken min eller vinter-parkasen :oops: Litt redd for at BRG kåpen blir litt før kald hele vinteren...
 
Jeg har en holzweiler sol jakke og den tror jeg at jeg kan bruke lenge! ganske så romslig fasong. tror ikke jeg kommer til å gå til innkjøp av gravidjakke
 
Back
Topp