Vinterjakke!

MoccaLill

Andre møte med forumet
Lurte på om dere har noen tips til en grei vinterjakke som ikke er så dyr? Hva har dere tenkt å gjøre? Er ikke veldig fristende å bruke masse penger på en jakke som kun blir brukt noen få mnd. Har vært innom hm, ellos, laredoute og zalando uten hell :/
 
Jeg har en fra forrige svangerskap, fra vero moda.. Betalte 199 eller 299 for den da..
 
Tror jeg skal bruke den vanlige og heller ha litt mer på meg under.
 
har en fleecemammajakke fra stormberg og en svart vindtett mammajakke fra hm så skal bruke de. De er ikke så varme så tar heller på meg litt mer klær under jakka.
 
Takker for fine tips :) Tror det blir en billig tynn jakke, så får jeg heller kle meg godt under :)
 
Jeg kommer ikke til å kjøpe meg ny jakke i vinter! Bruker parajumper jakken jeg har, og skulle det bli tidlig kaldt, kjøper jeg heller ull til å ha under om jeg ikke får lukket jakken!
 
Jeg kjøpte en svart jakke i ull på HM (mama) til ca 500 kr. Synes den var helt fin :)
 
Kjøper nok ikke noe ny jakke, men kjører heller lag på lag med tykk genser og slikt. Satser sterkt på at det ikke blir sååååå kaldt før hun kommer at boblejakke blir nødvendig. *krysse fingre*
Men hvis det skulle skje, så får jeg se om jeg klarer å presse meg inn i noe av det jeg har, eller så får det bli flere lag. Blir michelin-kvinnen til slutt. *flire*

Kjøper jeg en jakke blir den jo max brukt i en mnd...
 
http://www.stormberg.com/no/dame/mamma.html

H
er er det fleecejakke og jakke til gravide! :) Stormberg er jo av kvalitet også ;) Hvis man ikke vil kjøpe noe dyrt fordi det er snakk om et par mnd, så får man garantert solgt det etterpå- for det er mange som sliter med å finne jakker til gravide! :)
 
Jøss! Fint at noen av dem tenker på oss med mage!
 
Back
Topp