Vinterjakke?

Babirusas

Andre møte med forumet
Hva funker som jakke over magen når kulda nærmer seg?
I fjor sverget jeg til kjeledress, men tror ikke den går over magen.. Er redd det blir stor ullgenser og fleecejakke i XL hvis jeg ikke finner noe..

Kanskje litt for tidlig og tenke på. Menmen

Jeg har tenkt på det samme.. :P hva skal man ha på seg når det blir kaldt med stooor mage ;)

Jeg har tenkt på det samme.. :P hva skal man ha på seg når det blir kaldt med stooor mage ;)

Signerer denne!!! Jeg jobber på skole og er mye ute hver dag og hater å fryse!! Huff, håper kulden kommer seint i år!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg skal bruke en parka tenkte jeg. Den kan snøres inn på midten og jeg har god plass i den.
Har også en stor boblejakke i L som egentlig er min lillebror sin,meeen han er så høy at den er for liten til han. Passer bra til meg som vanligvis bruker S :-)

Skal kjøpe meg en gravidjakke :)

Jeg fødte i februar sist og kjøpte en gravidvinterjakke. Bruker den samme nå. Helt grei og betalte vel bare kr 500,- for den

På div butikker selger de sånne "jakkekåper" med knapper øverst, og A fasong nedover. Disse er perfekte til store mammamager ;) Brukte det sist, og tenker å bruke den i vinter også! Er litt meir usikker på jakke til jobb, jobbar i bhg...

Jeg brukte en romslig poncho i ullstoff, slik med hull til belte under armene. Gleder meg til å bruke den igjen!

Man kan jo kjøpe seg høstjakke som er romslig og gå med tykk genser i vinter under jakken :-)

Jeg gikk ned 24kg i fjor og gikk dermed fra xl til m i str. Har derfor en del stort tly liggende enda,bl.a vinterjakke og skibukse.;)

Back
Topp