Vinterjakke?!

sizzy

Forelsket i forumet
Hvilken vinterjakke skal dere damer ha denne vinteren?
Sist eg gikk gravid brukte eg ein Ulvang ulljakke som fór og vanlig Bergans allversjakke.

Men finner ingen jakker denne gang... Alle er så stive og lite tøyelige... 

Har en jakke jeg kjøpte på Cubus faktisk, fra nov/des i fjor. Den er vel kun to knapper på, og med knyting i livet. Og så er det hette på den. Veldig heldig, da knytingen kommer akkurat over magen :)

Ellers har jeg jo alltids mannens jakker...de passer greit når jeg blir større :P

Kan se ut til at jeg bare må bruke den gamle HM ullkåpa mi også bare kneppe øverste knappen....bare ikke det blir alt for stor glipe på magen ut over vinteren. Hehe....
Det er jammen virkelig ikke mye pent ute å hente :(

Jeg kjøpte meg nettopp vinterjakke på cubus, sånn parkas heter det vel.. Den er lang, går ned til lårene, veldig tykk, men ikke boblete, og skikkelig svær..! Kjøpte i str medium og der er det goooood plass til stor mage, jeg brukes vanligvis medium, av og til small. Kjøpte også en litt tynnere kåpe på h&m, litt finere type(ikke sånn du gjerne tar på den når du skal ut å gå tur som den andre). Den har knapper over brystene men ikke over magen, og det er jo gunstig. Kjøpte den i str 40 og den var altfor stor, men der er det god plass til litt større pupper også da! Så får se om jeg får brukt den i vinter

På stormberg.no har dei fleire jakker på salg no, så eg tenkte å kjøpe ei fleecejakke og ei softshell jakke i stor størrelse så eg kan ha i vinter :)
Håpre Dunjakka er såpass stor at eg vertfal kan bruke den litt. Om ikkje så blir det nok litt "låning" frå min kjære mann :p

Supert, skal inn på Cubus å se på jakkene der :) Og mamalicious og da :)
Knall fine jakker på Stormberg.no, men de som eg likte var for små....

Jeg har sagt til mannen at jeg skal ha jakken hans i vinter det er en stor og god dun jakke fra Helly Hansen.

Kjøpte en på salg på sparkjøp for et par.mnd siden :) var knapper til under brystet og knyting høyt i livet :) betalte kun 125 kr for den! God og varm og veldig fin :)

Jeg kjøpre mamma jakke sist gang på h&m. Det er en svart ullkåpe. Skulle hatt noe som tåler skikkelig dritt vær, men krysser fingrene for at det blir en grei vinter

Back
Topp