vinterjakke. Trenger tips

Gollemor

Forumet er livet
VIP
god og varm vinterjakke/parkas til maks 1500.

Noen forslag?

Hadde Stormberg veiviser parkas, men så røk glidelåsen, og de hadde ikke flere i butikken. Vet jeg kan bestille på nett, men vil gjerne se om det er andre gode og VARME jakker/parkaser rundt om.

jeg kjøpte en på cubus her om dagen,men der solgte de ut på tilbud det siste lageret de hadde

Jeg har en lårlang sort boblekåpe fra skogstad.
Den er helt fantastisk!
Var ute å gikk i 20- i går med bare t-skjorte under uten å fryse[:D][:D][:D]
Mener den kostet 1599, men den er virkelig verdt det.

Det er ikke til barn du mener?

Til deg så er det sikkert hundreogørten sånne på type cubus, gina, ellos osv...

ORIGINAL: Buffeluremamma

Jeg har en lårlang sort boblekåpe fra skogstad.
Den er helt fantastisk!
Var ute å gikk i 20- i går med bare t-skjorte under uten å fryse[:D][:D][:D]
Mener den kostet 1599, men den er virkelig verdt det.

jeg er en tjukkas, så alt med "boble" blir litt mye på meg, tror jeg.. men kan sjekke den ut!
takk[:)]

Jeg synes Carlings har mange fine parkasjakker.. de er gode og varme.. men usikker på prisen,. De har mange modeller

ORIGINAL: Regan

Det er ikke til barn du mener?

Til deg så er det sikkert hundreogørten sånne på type cubus, gina, ellos osv...

Glemte å si det! Er til meg, ja[:)]
Skal sjekke butikkene du nevner, men har ikke helt sansen for vinterjakkene til cubus, hm, kappahl etc.

Didirikson er super flott

Jeg fikk nettopp tidlig julegave av min mann
Denne: http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Jakker/Tekniske-jakker/Veiviser-D-vattert-jakke/

Testet den i dag i sterk kald vind og masse snø.
Knallgod, akkurat passe tykk og den er vind og vanntett.
Kunne gå med kun en tynn genser under og fortsatt være varm

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg synes Carlings har mange fine parkasjakker.. de er gode og varme.. men usikker på prisen,. De har mange modeller

Kan sjekke de ut, men min erfaring, er at klær fra slike butikker er små i størrelsen, og jeg er en god xl[:)][:)]

ORIGINAL: ~Lille bøllefrø~

Jeg fikk nettopp tidlig julegave av min mann
Denne: http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Jakker/Tekniske-jakker/Veiviser-D-vattert-jakke/

Testet den i dag i sterk kald vind og masse snø.
Knallgod, akkurat passe tykk og den er vind og vanntett.
Kunne gå med kun en tynn genser under og fortsatt være varm

Ja, den skal jeg sjekke ut!

http://www.xxl.no/klaer/dame/jakker/w-arctic-parka-1062279

ORIGINAL: Gollemor

Kan sjekke de ut, men min erfaring, er at klær fra slike butikker er små i størrelsen, og jeg er en god xl[:)][:)]

Oki[:)] Men gå og prøv de! Kan jo være de sitter som et skudd![:D]

Lykke til med jakkejakten[:)]

Fikk et par tips her jeg også.
Jeg sliter også med å finne jakke som passer til str. 46-48, sitter pent over bollemagen, og hvor jeg samtidig kan LØFTE ARMENE OVER SKULDERHØYDE uten at jakka ryker. [8|]
Må ha en jakke hvor jeg kan løfte Jr. opp på ryggen/skuldrene om nødvendig... [;)]

ORIGINAL: Gollemor

Oki[:)] Men gå og prøv de! Kan jo være de sitter som et skudd![:D]

Lykke til med jakkejakten[:)]

Takker!!

Fått mange gode tips her nå, så da blir det vel en årnings![:)]

Har denne og den er lovely..

http://www.didriksons.com/article.asp?c=3&articleId=1809&typeId=0&usageId=6&systemId=0&sizeId=0&search=

Kjøpt på MXsport 1490,-

Jeg har parkasen fra cubus og er super fornøyd.
Bruker den masse på jobb når jeg har inspeksjon, og den er kjempe god og varm. Og elsker den store deilige hetta med "pels".[:)]

Trur det var intersport no som hadde timberland dunjakke/kåpe til 999kr.

Eg har selv fra navigare og er kjempe for nøyd med den. God og varm er den så den blir mye brukt no ja siden det er så kaldt.

Back
Topp