Vinterjakke til 2-åringen

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Hva slags vinterjakke har dere/har dere hatt til barna på rundt 2?

Mini har snart bursdag, så tenkte han kunne få jakke i gave av oss, siden han straks er vokst ut av den andre. Jakka bør være god å bevege seg i, og ikke minst være varm. Vi bort på Østlandet, det har ikke vært så kaldt foreløpig, men han er kald av seg.
Bruker såklart mest vinterdress til lek ute, men vi går til og fra bil og tar en del kollektivt også hvor jakke er fint.
(i fjor satt han mest i vogn, så da holdt det lenge med en enkel og rimelig jakke, den er dog ikke så varm så vil han noe annet i år. Det var ei jakke fra Lindex)
 
Jenta mi er 15 mnd da men vi er strålende fornøyd med løkka jakke fra reflex Tenker vi nok kjøper den i vår og neste vinter variant også:)
 
Jeg er kjempefornøyd med jakka jeg kjøpte fra kuling til min gutt :) myk og varm og ikke så alt for dyr :)
 
Tusen takk for tips :)
Etter at ene dressen var full av gjørme denne uka, kom jeg på at jeg Kjøpte en brukt dress fra wheat på finn her i fjor. Den hadde så god bevegelighet og passform til gutten, bedre enn dressen vi har brukt tidligere i vinter, at jeg rett og slett kjøpe vinterjakke til han fra wheat også nå. De koster litt, men den virker myk og lett å bevege seg i, og varer forhåpentligvis til flere barn :)
 
Tusen takk for tips :)
Etter at ene dressen var full av gjørme denne uka, kom jeg på at jeg Kjøpte en brukt dress fra wheat på finn her i fjor. Den hadde så god bevegelighet og passform til gutten, bedre enn dressen vi har brukt tidligere i vinter, at jeg rett og slett kjøpe vinterjakke til han fra wheat også nå. De koster litt, men den virker myk og lett å bevege seg i, og varer forhåpentligvis til flere barn :)
Wheat er så gode.
 
Back
Topp