Vinterjakke til 1åring?

Rosella

Glad i forumet
Vi er på utkikk etter en god vinterjakke til 1åringen vår, den må være varm og lett å bevege seg i. Har lett i flere uker, men finner ikke noe. De jeg har sett er store og vanskelig å bevege seg i. Noen som har en jakke å annbefale? [:D][:D]

Til hva slags bruk?[:)]

jeg tenker at mini kun bruker dress når hun er ute og leker, men at vi skal ha en jakke når vi skal bort, butikken, eller bare skal gå en tur når hun sitter i vogna.. Og da har jeg valgt ut denne; http://www.dehapefulle.no/index.php?main_page=product_info&cPath=3_6&products_id=1222
Den finnes i blå også. God fleece inni, og virker ikke stiv eller for "boblete"[:D]

Tenkte på til og fra barnehage, butikk o.l. Jakka var fin, men kunne godt tenkt meg åpning framme. Har sett på skogstad sin, men når jeg tok den på klarte han nesten ikke å bevege seg. Hadde ei genial jakke etter storebror, men den hadde fått fuktskader på seg når jeg tok den ned fra loftet[&o]

Jeg har en som syns det er artig med glidlåser, så får meg var det med glidlås bak midt i blinken[;)]

Men signerer også cinnamon, P.O.P har gode jakker[:)]

Jeg har en fin dun jakke til 1åringen min fra Mexx, lilla, lett,myk og kjempe god og varm[:D]

Har en genial en, men den ligger på rommet til mini og han sover så jeg får ikke sjekka hva den heter. Er fra i fjor da, håper den passer enda, ellers kommer jeg til å leite meg i hjæl etter en lik en [:)]

Ellers bruker jeg veldig mye ullgenser jeg da... Når vi skal sånn type inn og ut av bil og ikke være mer ute enn et par minutter. Føler han sitter bedre i bilsetet sitt også da [:)]

ORIGINAL: Mamma til 2 søte små

Jeg har en fin dun jakke til 1åringen min fra Mexx, lilla, lett,myk og kjempe god og varm[:D]

Hvor får jeg kjøpt Mexx?? Tusen takk for alle svar[:)]

jeg kjøpte den på Mexx butikk, kikket om de hadde den på nett, men så den ikke. Hvor bor du? Kanskje andre har tips til deg hvor dem selger mexx

Refles har som regel lette gode jakker, hva med en sånn type ullfleece jakke? www.nøstebarn.no HAR SLIKE. mINSTA MI PÅ 11 MNDR BRUKER KUN DEN ULLFLEECE-DRESSEN, (capslocken) Hun har også en hello kitty jakke fra H&M...

ORIGINAL: Rosella

ORIGINAL: Mamma til 2 søte små

Hvor får jeg kjøpt Mexx?? Tusen takk for alle svar[:)]

Jeg kjøpte Mexx jakke i går på butikk som heter Reflex[:)]

Back
Topp