Vinterjakke til én på 13

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Hei, har noen erfaring av Vertical vinterjakke til ungdom? Sport Outlet selger de (og sikkert andre?) Mormor skal gi sønnen min jakke til jul :)
Han har en Stormberg i str 10 (brukt to år) som han synes er “stor” dvs kanskje bulkete?
Han er 13 og går på ungdomsskole så det er ikke samme behov “leke i friminuttet messig”

Noen som evt kan tipse og flotte behagelige jakker?
 
Dessverre ikke erfaring.
Hvilken jakke som er å anbefale kommer an på hvor man bor vil jeg anta
 
Lurer på det samme. Har en på 12 som jeg skal kjøpe vinterjakke til nå og såg sport outlet hadde tilbud på en jakke nå. Mine kriterier er at den tåler vann og er slitesterk da den kommer til å bli brukt på slalom òg. Finnes jo allslags tester når det er til barn men finner jo ingenting når det gjelder ungdom. Vanskeligere å finne gode jakker òg synes jeg.
 
Dessverre ikke erfaring.
Hvilken jakke som er å anbefale kommer an på hvor man bor vil jeg anta
Østlandet, blir fort -10 eller kaldere, blåser ikke mye og jakka brukes mest til og fra skole og evt på skøyter langrenn og snølek
 
Lurer på det samme. Har en på 12 som jeg skal kjøpe vinterjakke til nå og såg sport outlet hadde tilbud på en jakke nå. Mine kriterier er at den tåler vann og er slitesterk da den kommer til å bli brukt på slalom òg. Finnes jo allslags tester når det er til barn men finner jo ingenting når det gjelder ungdom. Vanskeligere å finne gode jakker òg synes jeg.
Ja, vanskelig synes jeg. Min er liten (passer 146/152 i vanlige klær)
 
Back
Topp