Vinterjakke...noen tips?

***Mariana***

Flørter med forumet
Da var jeg her inne og... 2.gangs gravid og termin 29.mars :)

Lurer på om det er noen som har noen tips i forhold til vinterjakke som passer gravidmage? Har ikke funnet noen ennå, og de gamle jakkene sitter nesten som pølseskinn, begynner å bli litt desperat... Har sjekket på nettet og på butikken "Svangerskapet", men synes virkelig ikke de jakkene er fine, og i tillegg er de ganske dyre... mange av de er også fryktelig lange, så "lille" meg nesten drukner i de... Trenger sårt tips nå som vinteren runder hjørnet!

Slapp dette problemet sist da jeg gikk høygravid på sommeren...
 
Last edited:
Da var jeg her inne og... 2.gangs gravid og termin 29.mars :)

Lurer på om det er noen som har noen tips i forhold til vinterjakke som passer gravidmage? Har ikke funnet noen ennå, og de gamle jakkene sitter nesten som pølseskinn, begynner å bli litt desperat... Har sjekket på nettet og på butikken "Svangerskapet", men synes virkelig ikke de jakkene er fine, og i tillegg er de ganske dyre... mange av de er også fryktelig lange, så "lille" meg nesten drukner i de... Trenger sårt tips nå som vinteren runder hjørnet!

Slapp dette problemet sist da jeg gikk høygravid på sommeren...

Huff ja!! jeg og har leitet og leitet! Har egentlig aldri hatt en "vinter jakke" er ekstremt varmblodig av meg. Men nå i graviditeten fryser jeg skikkelig så må nok gå til innkjøp av en. Bare irriterende å "måte" betale en 1000 lapp for å se helt null ut!
 
jeg har tenkt på å kjøpe vinter jakke i herre str... xl dame str funker ikke her på meg nå.bahhh
 
Jeg har samme problem, var også gravid på sommeren sist, født i september, så romslig ytterjakke trengte jeg aldri.

Jeg har prøvd vinterkåpa mi (klassisk kåpe med dobbel rad knapper), har funnet ut at den faktisk kan passe, dvs hvis jeg bare knepper til akkurat nedenfor puppene :p, men fordi det normalt er dobbelt med stoff foran, vil det allikevel være stoff som dekker magen (håper jeg), også tar jeg heller en tykk genser under.

Evt knabber jeg jakka til samboeren ;) eller lar være å gå ut, hehe. Har lite lyst til å bruke mye penger på en jakke jeg kanskje aldri skal bruke igjen.
 
kjøpt vinter jakke på Ellos, i større str en vanlig. Der har de størrelser på helt enkle boblejakker opp til str 60. Burde finnes noe som passer da.:)
 
Jeg har kjøpt jakke på Zalando.no. Den har to glidelåser foran, og stoffstykket mellom glidelåsene kan tas ut, så den kan brukes etter graviditeten også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bestilt meg mammakåpe på ellos, ikke fått den enda, ganske spent på størrelsen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Back
Topp