Vinterjakke (ja, igjen...)

Tanketrollet

Forumet er livet
Det er alltid mange sånne tråder når høsten og vinteren kommer, men jeg trenger virkelig inspirasjon altså..

Så, hva slags høst og/eller vinterjakke skal dere ha eller har fra før? Legg gjerne ut bilde! (evt link)

Kommer nok til å bruke samme jakkene som jeg har brukt før jeg. Har ikke råd til å kjøpe nytt hvert år.

*yummymummy* skrev:
Kommer nok til å bruke samme jakkene som jeg har brukt før jeg. Har ikke råd til å kjøpe nytt hvert år.

Hva slags har du nå da? :)

*følger med*

MammanTeOlai skrev:
Jeg har kjøpt denne: http://www.ellos.no/dv/20-Ytterplagg-Jakker/hkk/_/N-fhmZ1z1284bZ1z141xe?Nr=302258 (kopier hele linken)

Har ikke fått prøvd den skikkelig ennå for magen er LITT for stor, men den ser bra ut. :)

Den var fin :)
Passer nok uten mage. hehe.

Nå har jeg ikke bilde av min jakke, men jeg har en ullkåpe fra Cubus som passer veldig fint til gravidmage (er knepping til litt over puppa, så overlapper stoffet over magen på en måte. Skal låne den bort til ei venninne som er gravid nå.

Til meg selv aner jeg ikke. Ifjor brukte jeg en grønn høstjakke med "pels"for i. Gikk med den hele vinteren. Følte jeg for å være litt finere, har jeg en grå ullkåpe fra Vero Moda som jeg har brukt mange år på rad. =)

(Jeg har litt jakkedilla, så har mange andre jakker til mange forskjellige sesonger som jeg har kjøpt opp igjennom årene. Skal mye til for at noe kastes her i gården). 

Har en "skijakke" fra H&M som ble kjøpt for 5 år siden (den er lilla), kosta 699,-

En sort kåpe fra ICHI, kjøpt for 2 år siden (699,- men fikk den for halv pris gjennom jobben)

En beige parkas med fuskepels på hetta fra b.young, kjøpt i fjor (699,- også gjennom jobben)

En boblejakke fra Sorbet, også kjøpt i fjor (699,- gjennom jobben)

Hadde nok ikek hatt så mange jakker om jeg ikke jobba i klesbutikk altså;p

AnneEmilie skrev:
har denne 

Hvor er den fra? :)

Har en mørkeblå halvlang parkas med fuskpels..

og en sort (matt glinsene) boblejakke..

har mer også, men disse er relativt nye.. blir vell å bruke de..

godt å bli minnet om det nå :)
brukte selv mye zara jakker, og er ganske slitte alle sammen. finner ikke bilder av de på nettet. men den jeg skal ha i år (forhåpentligvis) er fra parajumpers. hatt lyst på den siden ifjor.

Har denne fra i fjor.. Elsker den!! :) Veit jeg får en ny jakke i bursdagsgave i år. Så kommer nok til å bruke begge 2.. 

Lånte bilde av deg jeg, 3 lionkings :) 

Jeg har egentlig ikke vinterjakke..
Er sånn bergans fan:p
Har en softshell jakke (lys/mørkeblå) bergans som jeg bruker en flees jakke fra bergans under. Fryser aldri!

Er litt på utkikk etter en ny jakke, men vil ha kvalitet.
Når jeg først kjøprer jakke så er det invistering for min del:p

Back
Topp