Vinterferie

Mammaatil1

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som gjør noe gøy i vinterferien? Har dere fri fra jobb, eller er det bare en vanlig arbeidsuke? [emoji4]
 
Bare vanlig arbeidsuke her på både meg og mannen. Har ingen barn fra før så da blir det sånn. Blir vel mer vinterferie når vi får skolebarn :happy:

Men, vi skal slutte tidlig på fredag for å dra på TUL så håper på gode nyheter der :nailbiting:
 
Her er jeg under streng beskjed om å ta det med ro så sitter og ser på OL før jeg skal ut å treffe ei venninne. ❤

Guttungen er på hockey-SFO nå siste dagen og torsdag og fredag skal vi kose oss hjemme. I morgen blir det bare kosedag med kjøpesenter og kafé tror jeg. På fredag blir det kosedag hos morfar.

Viktig at han får litt tid nå som det har vært så mye drama siste ukene.
 
Mannen jobber som vanlig, barna i barnehagen og jeg ligger hjemme og kaster opp..juhu [emoji85]
 
Mannen hadde fri mandag så vi tok med barna på langhelg på hytta til mamma. Prøvde oss på en liten skitur og var i badeland. Veldig deilig, men ble visst for mye for meg for nå tar ikke Zofran kvalmen og oppkastet så godt lenger. Håper det blir bedre igjen snart...

Resten av ferien nå har mannen vakt på kvelden til og med mandag, og hele helgen i tillegg til jobb på dagen så det passet utrolig dårlig at jeg skulle bli ekstra syk nå [emoji17] Ungene er heldigvis i bhg og på sfo på dagtid...
 
Vinterferie neste uke her. Har fri de 3 første dagene. Så blir det en tur til Kiel, gleder meg masse til.
 
Jeg er sykemeldt, men mannen har vinterferie så her driver vi å maler/pusser opp litt denne uka :)
 
Sykemeldt her og, de dagene jeg klarer å komme meg ut av huset føles ut som ferie :depressed:
 
Jobber som lærer, så her har vi ferie. Jeg var i Praha lørdag til tirsdag, og nå nyter vi rolige dager hjemme [emoji4]
 
Jobbet mandag - onsdag, mens barna var i barnehage og SFO. Torsdag - Lørdag (i dag) tok vi en tur til Kiel. Så koser oss hjemme resten av helgen, før det blir noen intense uker før påskeferien ;)
 
Skal ha vinterferie den uka som kommer nå, ingen planer men gleder meg til å være med jenta mi på 21mnd og mannen[emoji4]
 
Back
Topp