Vinterferie

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Enda en uke med jobb før vinterferie :) er bare jeg som tar ferie, holder på med noen studier, så snuppa må i bhg nesten hele uka...

Mamma tar meg med på tur til Trondheim :-) kjenner at hormonene er litt for kraftige nå, så jeg trenger å komme meg bort så jeg slipper å kjefte på mannen min hele tiden. I tillegg så tenker jeg litt dystert til tider :/

Er ikke vinterferie her før om en uke. Mannen er student, så han får fri og jeg er i permisjon. Skal bare være hjemme og vente på babyen.

En uke til vinterferie, men merker ikke noe til det uansett. Jeg er sykemeldt, så ungene må i bhg/sfo sånn at jeg får slappet av og blitt frisk snart..

Vinterferie her nå.. ungene er på hyttetur med mormor og bestefar.. jeg og sambo jobber, men fredag reiser vi til barcelona hele gjengen og blir til mandag :)

det er vinterferie her nå :) vi har ingen planer siden min samboer jobber...

Vinterferien her er vel neste uke, merker ikke noe til det selv men mannen har vist fri neste uke og snuppa skal kanskje til familien min imorgen :-)

Jepp her er det vinterferie :D Men vi legger ikke merke til den :)
Lille tulla går i bhg og jeg skal selv jobbe, det samme skal mannen :D

Eldstejenta har vinterferie. Og forsvant nå til oldeforeldrene for hele uka. Hjelpe til på gården deres. Jeg og mannen skal jobbe hele uka. Så blir uka kjekk for hu hvertfall :),

Her er det vinterferie neste uke :) Er i permisjon, så vi skal bare være hjemme å kose oss :D

Her i byen er det skoleferie, men merker ikke så mye til det vi.

Her er det vinterferie neste uke. Uten skolebarn blir det som en helt vanlig uke.

Her er det vinterferie, men snuppa er i barnehagen og mannen på jobb.

Jeg er akkurat gått ut i permisjon :)

Neste uke her. Skal på hytten en del. Mye med familien, bedre middager og mye skigåing og lek i snøen:D

Back
Topp