Vinterferie

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Flere som har vinterferie kommende uke? Uke 8.

Har dere noen planer?

Her blir det å rydde rommene. Gå igjennom klær. Slappe av.
Kanskje ta noen turer i skibakken.
Få gjort unna ting vi vanligvis ikke rekker :P

Ei uke igjen på skolen før vinterferie. Ikke planer om noe da. :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Her er det ikke vinterferie før uke 9. Men planen din høres temmelig lik den vi har minus skibakke(ikke en mm snø her). Rydding, turer og kanskje hytta en tur.

Frøkna fikk fri fra skolen i dag så vi reiste i går. Så vi skal være en uke på Askøy hos venner av meg. Blir noe familiebesøk, tur inn te byn, besøke akvariet og div annet. Så skal frøkna sove en natt hos min tante og onkel så tar nok vi voksne oss en tur på byn:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Skal jobbe og ungene skal på Sfo og barnehage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har vinterferie om 2 uker til ;) null planer enda :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Her skal det ryddes og vaskes i boder og klesskap. Vi skal gjøre om på barnerommet til minsten, så kommer til å bruke litt tid på det. Så kommer jeg ikke unna de fine bunkene som ligger på bordet her og som skal rettes i løpet av uka.

Eldste har vinterfere nå, og han er hos pappan sin, så har kun minsten hjemme og han skal i barnehagen som vanlig til uka :)

Eldste jenta drar til sin mormor og er der hele neste uke. Vesla tar vi ut av bhg et par dager som passer med farens nattevakter og finner på noe kos, jeg skal bare jobbe en dag til uka :). Har ikke noen planer, men kanskje kino og litt familiebesøk.

Frøkna fikk fri fra skolen i dag så vi reiste i går. Så vi skal være en uke på Askøy hos venner av meg. Blir noe familiebesøk, tur inn te byn, besøke akvariet og div annet. Så skal frøkna sove en natt hos min tante og onkel så tar nok vi voksne oss en tur på byn:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

masse fine turområder ;) Herdla, og deilige terapibadet.

Her er ikke vinterferie før i uke 10 :) Jeg jobber bare 30% fortiden så de få timene jeg er borte på jobb passer eldste minsten, hvis ikke samboer jobber sent noen dager og har fri på dagen. Her blir det avslapping i vinterferien siden jeg har en rygg som ikke klarer så mye aktiviteter :)

Blir vel det vanlige :-p gubben jobber og jeg er hjemme med frøken på 5mnd

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har ikke vinterferie egentlig, men har egenstyrt studieuke i uke 9, som klaffer med videregåendes vinterferier her og i hjembyen min, så jeg får ei venninne fra hjembyen oppover på besøk da ! :D

Back
Topp