Vinterferie!!

*MissMe*

Gift med forumet
På fredag drister vi oss opp på hytta til svigermor for å ha oss litt vinterferie.. Første hyttetur på lille Marihøne, får se om vi får oss en kort skitur med pulk..[:D]

Har dere noen planer, eller har dere ferie nå?

vinterferien her er nesteuke.. ingen forskjell for oss egentlig da men vi skla på hytta fra tirsdag eller onsdag.

Håper på mildvær og pulk ja[:)] pølsegrilling i bålpanna. mye lottospilling og peiskos. Litt vin på mor på kvelden og kortspilling.

Går Anna på ski?

Vi drar avgårde i morgen faktisk på en liten tur til Danmark Skal bo på the Reef - et badeland hotel i Frederikshavn. Reiser sammen med min onkel og mine tre små kusiner på 2, 5 og 10 år! Blir konge!!

[:D] har denne uken ja!

jeg er hjemem og studerer (og lever livet), men slillegutt er hos sin ebesteforeldre, (tanter og oldeforeldre).

Anna fikk ski i fjor vinter. Håper hun har lyst å prøve de i år også!![:D][;)]
Kamera skal ihvertfall mebringes!![:D]

Vi har vinterferie neste uke [:)] Skal ned til mine foreldre i Larvik i morgen, blir t.o.m mandag. Mannen har ikke vinterferie, så han må jobbe. Jeg skal ha jentene hjemme mesteparten av ferien, vi skal kose oss med å bake, gå på tur, ake, dra på kafe osv.

vi reiser til stockholm i morgen, og kommer hjem på tirsdag. da er det bare skolearbeid hele resten av ferien :( Og jobbhelg.

Back
Topp