Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var billig da Kupp! Ja, hender jo det er vått. Har du tørkeskap, er det jo greit. Men jeg har ikke det, så må ha en ekstradress. Går an å kjøpe den brukt ogVi har kun kjøpt en - ikke tenkt så langt som at den kunne bli klissvåt :O
Kjøpte den til reflex som var satt ned til 599
Heh, ja - mannen kjøper ikke med mindre det er salg og vil helst ha nytt.Oi, det var billig da Kupp! Ja, hender jo det er vått. Har du tørkeskap, er det jo greit. Men jeg har ikke det, så må ha en ekstradress. Går an å kjøpe den brukt og
Hehe, ja.. greit å se det an og. Her er mannen litt sånn at han tenker at jeg vet best ift hva barna trenger, sier ofte "hvis de trenger det, så", hehe.. men veeeldig glad for å kjøpe billigHeh, ja - mannen kjøper ikke med mindre det er salg og vil helst ha nytt.
Men vi får se det an - blir det veldig vått så blir det npk revurdert [emoji14]
Funker sikkert veldig bra, det Greit å ha en ekstradress også.Vi har todelt polarn o pyret kjøpt på salg så får se hvordan den funker. Har i tillegg en reimatec kjøpt brukt, veldig godt brukt. Den skal vi ha hjemme sidrn han blir mest ute i bhg.
Cubus? Ikke prøvd det, men se etter vannsøyle. Alt over 3000 sies å være vanntett, men erfaringsmessig er det bedre med 8000 og oppoverKjøpte en funTech til 299 - noen med erfaring?
Skal sjekke når jeg kommer hjem er eb dress nr2, tenkte å ha i backup ^^Cubus? Ikke prøvd det, men se etter vannsøyle. Alt over 3000 sies å være vanntett, men erfaringsmessig er det bedre med 8000 og oppover
Det meste duger som ekstradress! Så lenge det er tykt nok.Skal sjekke når jeg kommer hjem er eb dress nr2, tenkte å ha i backup ^^
Sto 5000 på nettet - satser på at det er godt nokDet meste duger som ekstradress! Så lenge det er tykt nok.
Sikkert bra detSto 5000 på nettet - satser på at det er godt nok