Vinterdress

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

Syns den så veldig fin ut jeg, til den prisen:) kanskje jeg må gå inn å se på den jeg oxo:)

fikk post fra dem i dag nemlig, 20% rabatt på "min favorittvare" + gratis sengeteppe som er brunt på ene sida og turkis på andre sida... så da slenger jeg inn ei bestilling jeg[:D]

ORIGINAL: Annabella

Noen som har noen formeninger om denne? Fra Ellos... 299,-

hvor fant du den?

har ikke sett vinterdresser der jeg [8|]

Fant det visst lell [:)]

ORIGINAL: Nala`n

Hvilken str kjøper dere i dresser?

denne fikk jeg ikke mindre enn 86, så da blir det det... men hadde vel kanskje blitt det uansett - denne skulle gjerne holde frem til april/mai neste år (alt etter været selvfølgelig[&:]) og hun er jo allerede 75 cm lang, så da er vel 86 ok tenker jeg... bedre med litt for stor enn litt liten/knapp

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

Venninni mi har den... den er vel med gummi utapå? Og ikke veldig varm visstnok! Hu beskrev den som en høstdress, men ikke veit jeg [&:] Vi har kjøpt dress på Kapp Ahl[:D]

mi er veeeeeldig varm av seg i utgangspunktet da... så tørr nesten ikke kle på henne[&:]

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

Ok, men HUSK at vinteren kan bli grusomt kald og da[:o] den vi kjøpte kunne vi ta ut fleecestoffet i og det er smart[:)]

Det er den type dress jeg vil ha [:D]

hvordan ser den ut [8|]

Nala'n: ja, mener den var i 3 farger, hvis jeg ikke husker helt feil...

jeg endte opp med å bestille den, fikk 20% på den så da kommer den til å koste meg 240 kr...

Jeg slet veldig med å finne ut hvilken vinterdress vi skulle velge. Jeg synes de fleste er så tunge og stive. Hvordan skal disse smårollingene klare å bevege seg i noe sånnt? De blir jo bare sittende på baken,og blir bare kalde. kansje noen kan stå og gå litt. Noen krabber.... Da er det viktig med en dress de kan klare å gjøre dette i!!! Syns jeg da...

Jeg endte opp med å kjøpe en høst dress fra Reima. Den er veldig tynn og lett. Kan bruke den nå og til vinteren bruker vi ull og/ eller fleece under, Det blir nok varmt det, og vi bor i kalde nord men maaaange minus :)

De anbefalte og heller kjøpe høstdress til 1åringene med ekstra ull under til vinteren enne en tykk vinterdress...

Prøvde vinterdressen i str 74, Hun druknet i den og ble som en tykk klump.... I høstdressen kunne vi gå opp til str 80 og den er litt stor, men likevel passelig å bruke nå! Kan sikkert bruke den til våren også! (Hun bruker 74 i klær)

ORIGINAL: Hiawata

Jeg slet veldig med å finne ut hvilken vinterdress vi skulle velge. Jeg synes de fleste er så tunge og stive. Hvordan skal disse smårollingene klare å bevege seg i noe sånnt? De blir jo bare sittende på baken,og blir bare kalde. kansje noen kan stå og gå litt. Noen krabber.... Da er det viktig med en dress de kan klare å gjøre dette i!!! Syns jeg da...

Det er samme som jeg tenkte, så derfor ette rmye om og men endte vi opp med trolldress.. Den er bare helt perfekt! [:D]
Den er lett å bevege seg i, og har avtagbart ullfor[:)]
Kjøpte str 80, den er litt stor nå, men siden det er snor i livet gjør ikke det noe[:D]

Back
Topp