Vinterdress

desembermor

Glad i forumet
Har noen av dere gått til innkjøp av det?? Hva kjøper dere? Synes det allerede begynner å bli utsolgt!!! ER jo helt villt....hvem orker tenke på vinteren nå[:)]

Jeg har ikke kjøpt dress enda. Isa skal ikke begynne i bhg før neste høst så er ikke noe jeg gidder og stresse med. Har en Reima dress etter Aurora, men den er i str 86...men håper jeg kan bruke den i vinter..... kommer nok også til å kjøpe en sånn bobledress hun kan ha når hun sitter i vogna...

har itje invistert i noe dress enda, men må vel ut å handle snart tenker æ.. e jo snart høst her... e jo før eksempel i dag bærre 13 grader...
høstdress nå, og vinterdress (som æ trur blir REIMA) etter hvert...

Siena har fått trolldress.. den er helt super![:D]

Har kjøpt noen klær fra Skogstad til ungene! De er jo ikke foret, men holder holder i høst og til neste vår med ull klær under!

Blir vel kjøpe en dress når jeg må! håper først til jul! Da kan jeg ønske det til dem [:D]

ORIGINAL: !lykkepillen©

Jeg tenkte å kjøpe den bhg-pakka til sportmann jeg.. Bare sånn for å prøve nå før hun begynner i bhg som sikkert ikke blir før årsskiftet. http://www.sportmann.no/butik/default.asp?
Sikkert ikke verdens beste kvalitet, men det trenger jeg vel ikke heller nå som hun ikke kommer til å sitte i snøen HVER dag i timesvis...

edit: *host* nå ER den kjøpt...[:D]

den kikka jeg også på faktisk... lurte litt på den...

men jeg lurer på en ting - de unga som kommer i bhg når de er kun 10 mnd f.eks - hvor mye ute er de?! er jo ikke fordi hun går rundt da?! blir hun da bare satt ned ute for å leke seg?? (pokker jeg vil ha dagmamma til henne det første året...[&o])

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

Jeg har kjøpt en tynn dress på babyshop, tenkte å bruke den på høsten.. oxo bestilte jeg en bobledress på H&M når det var salg, men det var str 86, å så fort som Amalie vokser. så passer vel den til sommern..hehe..:)

:) det gjorde jeg også her tidligere. Men det viser seg jo at 86 er ALT for stort. Passer nok neste vinter....

jeg vurderer å kjøpe reima eller trolldress.

Ang. barnehage så er de fleste ute med de aller minste også, men de passer jo på slik at de ikke bare blir sittende for lenge (de som ikke kan gå)

Back
Topp