Vinterdress

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hva har dere valgt og hvorfor? Magefølelse, erfaring, tester, tips fra andre?
 
Har ei vinterdress ifra Reflex som er arvet ifra storebrødrene:) Den ble omtrent aldri brukt da di hadde flere dresser .
 
Vi skal ha vinter/regndress fra Kattnakken [emoji74] vi bor på Vestlandet og disse dressene er egentlig alt jeg har sett etter [emoji108] varm, vindtett og ikke minst: vanntett!
 
Har en fra Reflex som jeg kjøpte på salg på ettervinteren sist...Virker ok foreløpig, myk og god.
Har vel også en fra Stormberg etter storebror, tror jeg ga 100,- for den på en outlet. Blir nok reservedress denne vinteren.0
 
Vi skal ha vinter/regndress fra Kattnakken [emoji74] vi bor på Vestlandet og disse dressene er egentlig alt jeg har sett etter [emoji108] varm, vindtett og ikke minst: vanntett!

Jeg skal bestille sånn jeg også, men etter jul! Nå sover han mye når Bhg er ute så da trenger han det i grunn ikke. Da holder den han har. Ikke er det snø eller veldig kaldt heller.
Men hvordan er de i størrelse? :)
 
Jeg skal bestille sånn jeg også, men etter jul! Nå sover han mye når Bhg er ute så da trenger han det i grunn ikke. Da holder den han har. Ikke er det snø eller veldig kaldt heller.
Men hvordan er de i størrelse? :)

De er gode i størrelsen! Så det anbefales å ikke kjøpe større enn barnet trenger [emoji106] jeg tenker jeg kjøper størrelse 86 til etter jul
 
De er gode i størrelsen! Så det anbefales å ikke kjøpe større enn barnet trenger [emoji106] jeg tenker jeg kjøper størrelse 86 til etter jul

Okei! Min er på 92 ish så da blir det vel den størrelsen :)
 
Back
Topp