Vinterdress

Sol*

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Septemberhjertene 2018
hvilken vinterdress er best til de minste? Min lille fyller et år i løpet av vinteren. Noen som har tips til hva jeg bør velge?

Reflex her også til mini på 13mnd. Har didrikson også men den blir litt for stiv når han er så liten. Han går ikke enda og vinterdress hemmer bevegelsesmulighetene ganske mye, men innenfor de vi har prøvd er Reima den vi liker best.

Reima :) myk og lett dress. Er litt romslig/vid i str så om man har tynne små barn, kan den virke litt stor. For min plugg er reima det som passer best :p

Reima :) myk og lett dress. Er litt romslig/vid i str så om man har tynne små barn, kan den virke litt stor. For min plugg er reima det som passer best :p
Mi er lita og tynn, så jeg ser for meg at hu kommer til å svømme i vinterdressen :D

Mi er lita og tynn, så jeg ser for meg at hu kommer til å svømme i vinterdressen :D
Ja, det kan hende da ja :) det beste er vel å prøve på, for å se hvem som passer best.
Med reima kan det også hende du må ned en str og da er det ikke sikkert den er så stor lenger ;)

Hadde reflex i fjor, i år har vi reima tec. Synes den vi hadde i fjor var fantastisk, og det virker som en god dress den vi har kjøpt i år også.

Jeg er meget fornøyd med Reima Tec :)

Back
Topp