Vinterdress.

Jeg er skeptisk til Didrikson... Kjøpte denne for et par år siden til eldste, siste året i bhg, for at den skulle kunne sprettes opp og vare lenger.

Den holdt knapt en sesong... Trakk inn vann som bare det på slutten av sesongen, og det var merkbart etter et par vask bare...

Så dette som står nederst på siden der synes jeg er bare tull... Kjøpte den dressen fordi den var testvinner... Mulig vi fikk en med feil, men den ble fort slitt også:

"Forgjengeren til Migis, Theron, ble i 2013 kåret til Bäst I Test i Vi Föräldrar for sin høye slitestyrke og vanntetthet.

Theron fikk samme fine utmerkelse som Best i Test i det norske magasinet Foreldre & Barn (2013 og 2014) - to år på rad!"

Så jeg kjøper ikke Didrikson igjen...

Jeg er skeptisk til Didrikson... Kjøpte denne for et par år siden til eldste, siste året i bhg, for at den skulle kunne sprettes opp og vare lenger.

Den holdt knapt en sesong... Trakk inn vann som bare det på slutten av sesongen, og det var merkbart etter et par vask bare...

Så dette som står nederst på siden der synes jeg er bare tull... Kjøpte den dressen fordi den var testvinner... Mulig vi fikk en med feil, men den ble fort slitt også:

"Forgjengeren til Migis, Theron, ble i 2013 kåret til Bäst I Test i Vi Föräldrar for sin høye slitestyrke og vanntetthet.

Theron fikk samme fine utmerkelse som Best i Test i det norske magasinet Foreldre & Barn (2013 og 2014) - to år på rad!"

Så jeg kjøper ikke Didrikson igjen...
Kan du anbefalla meg en dress?? :-)

Bare goder erfaringer med Didrikson. Har vart vask etter vask og er fortsatt tett. For de minste foretrekker vi Reima da de er litt lettere å bevege seg i enn Didrikson, men for større barn er Didrikson førstevalget her. Også fordi de varer så lenge med den oppsprettingen.

Vi bruker nameit sine. Har en dress som ble brukt 2 sesonger og det synes ikke. Så yngste får arve den. Det samme med parkdresser også.

Kan du anbefalla meg en dress?? :-)
Til små har jeg vært fornøyd med reima. Opp til str 98 har de en ekstra pute i rompa for isolasjon.

Ellers har mine hatt Skogstad, kappahl, og de har vært gode og varme.

Nameit sine kommer også godt ut i test, men da jeg skulle ha til mine da de var små syntes jeg den var stiv. Mulig de er annerledes nå enn for 4-5 år siden.

Til små har jeg vært fornøyd med reima. Opp til str 98 har de en ekstra pute i rompa for isolasjon.

Ellers har mine hatt Skogstad, kappahl, og de har vært gode og varme.

Nameit sine kommer også godt ut i test, men da jeg skulle ha til mine da de var små syntes jeg den var stiv. Mulig de er annerledes nå enn for 4-5 år siden.
Faktigst så fick eg tips fra en i Bhg igår om Kappahl sin. Har dere var förnöjd ned Den? Er den stor i storlek? Har vurdert å
Pröva den.

Jeg foretrekker ReimaTec. Jeg syns Didriksons er for stiv, spesielt til de minste.
Ellers var vi og veldig fornøyd med Wheat sin i fjord :)

Back
Topp