Jeg har ei jente på 16 mnd som jeg nå skal kjøpe vinterdress til. Det er mitt første barn så jeg vil gjerne høre hvilke vinterdresser som er best 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor på Vestlandet så her er det både regn, snø og slapsDet kommer helt an på klimaet der du bor.
Er det mye vått? Er det mye vind? Slaps? Ingen snø, men regn? Ingen snø, men minusgrader?
Jeg bor i nordnorge og her er det litt av alt.
Til eldste hadde jeg Reima Tec og hun frøs gjennom hele vinteren uten at jeg fikk vite om det. Konstant syk. Problemet med de aller minste er at de beveger seg svært lite i de store dressene og spesielt hvis det er vanskelig å gå pga glatt føre eller mye snø.
Derfor valgte jeg Reima Tec+ med dun til min yngste.
På veldig våte dager måtte vi ha regnbukse over.
Men hvis det ikke blir så kaldt trenger man ikke så varm dress.
Enkelte dager i fjor trengte min eldste (skolebarn) baretunn ull og flis under regnklær.
Så spør noen i ditt nærområde er mitt beste tips![]()
Vi har kjøpt Kaxs fra Kappahl, er spent på den, kommer godt ut i tester ser jeg (og er på tilbud nå). En venninne har slik dress og er fornøyd.
Samme herVi har kjøpt Kaxs fra Kappahl, er spent på den, kommer godt ut i tester ser jeg (og er på tilbud nå). En venninne har slik dress og er fornøyd.
Vi er veldig fornøyd med Reima TecJeg har ei jente på 16 mnd som jeg nå skal kjøpe vinterdress til. Det er mitt første barn så jeg vil gjerne høre hvilke vinterdresser som er best![]()