Vinterdress

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvilken vinterdress har barna?

Vi har en fra Stormberg :) tenkte å prøve den ut snart nå som det begynner å bli kaldt.

Vi har kjøpt en fra Reima. Høy vannsøyle er viktigst her på vestlandet. Gutten min er også veldig varm av seg, så jeg valgte ikke de varmeste modellene.

Vi har en arvedress fra reima. Ikke mye brukt. Hun er varm av seg så ser ann behovet fr å kjøpe en tynnere dress utover. Den vi har er veldig tykk

vi kjøpte en brukt fra Kappahl, Kaxs. Har ikke prøvd den på, men hun er varm av seg og trenger absolutt ikke den tykkeste, varmeste. Etter erfaring fra barna i barnehagen synes jeg det virker som gode dresser. Ellers fikk vi også en brukt Helly Hansen vinterdress med ei mamma i barnehagen jeg jobber i, så den vil bli brukt hjemme så slepper vi å ta med frem og tilbake fra barnehagen for å være ute hjemme :)

Jeg har kjøpt en reima, har ikke begynt å bruke den ennå da.

Vi har to dresser etter storesøstrene sine, som er nesten ikke brukt. Den ene er fra KappAhl og den andre er Reflex sin. ;)

Kjøpte i dag. Blir å teste en Swedemount. Tenker på å ønske en til til jul.
Foreløpig bruker vi parkdressen med ull under. Altfor varmt for vinterdress ute

Har vinterdress fra KappAhl. Syns den er litt vel stiv og tykk, men mulig den blir mykere etter litt bruk. Har parkdress fra Reima som kan brukes på de milde vinterdagene.

Fikk låne en polarn o pyret dress av broren min. Den er sånn med utagbart fôr inni.. Har aldri hatt dress hvor man kan ta ut fôret før.. Må si det er litt irriterende at det baller seg når han skal ha føtter og armer inn i dressen, men ellers virker det som en veldig god dress :)

Her ble det reima med dun, hittil veldig fornøyd :-)

Jeg følte at de fleste var så tynne og dyre. kjøpte fra coop fra merket Friendz ellerno.. den fikk terningskast 5, er ganske fornøyd :)

Back
Topp