Vinterdress

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Noen som har prøvd polern og pyret vinterdress til en 1 1/2 åring . Er så i tvil om jeg skal beholde den eller ikke . Hvor mange vinterdress er har dere til barna holder det med en eller er det lurt å ha 2 når dem går i bhg?

Har kun hatt bruk for en vi altså. Dress er dyrt. Kjøper ikke dobbelt av det. :) Har kun hatt reima, så vet ikke ang polarn og pyret

Jeg heier på vinterdressene fra reima til de minste for de er mest bevegelige. Hilsen "barnehagetante" ;)

Elsker Pop, gode slitesterke dresser. Jeg har alltid hatt minst to dresser. Plutselig er en glemt i bhg eller har ikke rukket og tørke etter vask dagen før.

Gutten min hadde pop sin vinterdress i str 86 eller 92,husker ikke helt. Veldig fornøyd. Ålreit med 2 glidelåser i åpningen og ☺

Pop sine dresser er gode, flere der jeg har jobbet som har hatt det:)

For oss holdt det med en vinterdress da hun var 1,5. Denne vinteren som hun blir 2,5 år har vi to og hadde ikke klart oss med bare en. Lek med vann, gjørme og sand har nådd nye høyder. Ikke alltid man får ting rent/tørt til dagen etter.

pop er en kjempegod dress!

Jeg har en reflex vinterdress og en anna jeg ikke husker merket på :P håper de gjør jobben for denne vinteren ;)

Pop sine dresser er veldig gode. Alle mine tre har 2 dresser hver. For oss er det et must!

Veldig fornøyd med vinterdressen til pop. Vi hadde den i fjor og har den i år også :)

Har stort sett positive erfaringer med den :) har hatt flere i forskjellige størrelser

Back
Topp