Vinterdress

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Hvilken velger du/har du valgt? Og hvorfor?

Så at Ticket Outdoor Othello Suit vant best i test, men denne har jeg aldri hørt om før... Fargene var heller ikke så fine, uten at det betyr all verden, men.. Snøen har kommet, vi må kjøpe dress nå! Hjelp! :)

Ble til at vi prøver didriksons i år :-) har ikke tatt den i bruk enda, så spent på hvordan den funker

Ticket to heaven er en fantastisk dress.
Vi var oså fornøyd med isbjønr, dyr men knallgod.

Jeg kjøpte nye både vintersko og vinterdress til lillegutt her for et par uker siden. Var innom en butikk som heter Sport Outlet og fant en kjempe fin og god dress til lillegutt. Den hadde kosta 799 kr, men fikk den for 250 kr :D Husker ikke helt merket, men den virka veldig god og hadde god vannsøyle :) Og så er det så gøy når man kommer over sånne kupp :D

Her har jeg bare kjøpt en vinterdress på tilbud på Hm. Hun er bare 10mnd så blir begrenset hvor mye hun kan være ute:p den kommer nok til å bli lite brukt:p

Her ble det reflex i år.
Har hatt kaxs tidligere og vært fornøyd.

reima her(kjøpt brukt). I tillegg en stormberg-dress.

Alltid reima tec til barn under 3 år. Eldste har brukt dresser kappahl og lindex (kaxe har kommet best ut i tester) fra han var 3-6 år. Han er nå 7 og har vanntett boblejakke og bukse fra helly hansen

Last edited:
Til yngste har vi troll 3-i-1 dressen, veldig fornøyd med den! Ullfôret inni kan tas ut så den kan brukes som parkdress, og en dress med god bevegelighet. Til eldste tester vi ut didriksons i år så får vi se om den er noe :)

Reima. :) Var tilbud :p Hadde Ticket i fjor. Var kjempefornøyd med den også da :D Sto mellom reima og ticket i år.

Liker reimatec best til barn under 3 år.
Utenom det ville jeg valg isbjørn hvis jeg hadde råd. Evt liker jeg godt parkdressen til helly Hansen, og vil tro at vinterdressen også er bra!
Mange er fornøyd med disriksons, selv syns jg den er litt stiv

Ville egentlig ha reima, men hadde ikke rett størrelse på den butikken sambo får rabatter, så da fikk vi for didriksons :)

Polarn o pyret til eldste og miniature trur eg det heiter til mini, pluss at mini har ein brukt Reimatec.

Veldig fornøyd med dressen til eldstemann, veldig god slitestyrke:)

Hadde tenkt å kjøpe Didrikson, men såg at vannsøyla gjekk kraftig ned etter vask, og det går ikkje i Bergen;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpt 2 brukte Reimadresser.

En tynt vattert i fiber og en tykk i dun til de kaldeste dagene.

God passform og god vannsøyle (15.000) på begge to.

Fikk veldig gode dresser for 300kr :)

Vi har polarn o pyret sin i år :)

Har alltid brukt Reima og har vært så fornøyd! Men etter at Didriksson har fått så bra score to år på rad, prøver jeg den i år:)

Back
Topp