Vinterdress

Wannebe

Glad i forumet
Noen som anbefaler en vinterdress til bruk i barnehage eller vet hvordan de skal ha?:)
 
Noen som anbefaler en vinterdress til bruk i barnehage eller vet hvordan de skal ha?:)
Jeg har kjøpt reima til frøkna. Den er dyr, men den er visst veldig god og ganske sikker på at neste unge også kan bruke den.
Hva står du mellom og hvilke preferanser ønsker du og oppfylle?
Husker coop hadde en dress som vant best i test en gang, men vet ikke om det var vinter eller parkdress det var snakk om. Har du googlet best i test 2014?
 
Jeg har kjøpt reima til frøkna. Den er dyr, men den er visst veldig god og ganske sikker på at neste unge også kan bruke den.
Hva står du mellom og hvilke preferanser ønsker du og oppfylle?
Husker coop hadde en dress som vant best i test en gang, men vet ikke om det var vinter eller parkdress det var snakk om. Har du googlet best i test 2014?
Jeg har ikke peiling på hvilke krav annet enn slitesterk og at den holder godt på varmen.. Føler meg helt grønn på dette, som alt annet når man er førstegangs;) Har googla, men de merkene jeg tenkte på var ikke med i den testen jeg fant. Har vurdert reima, reflex og didriksons..
 
Har kjøpt ReimaTec til min. Den er lett å bevege seg i, vanntett og har en isolerende plate i rumpa. Har forresten kjøpt en fra Molo også, men har ingen erfaring med den enda.
 
Jeg har ikke peiling på hvilke krav annet enn slitesterk og at den holder godt på varmen.. Føler meg helt grønn på dette, som alt annet når man er førstegangs;) Har googla, men de merkene jeg tenkte på var ikke med i den testen jeg fant. Har vurdert reima, reflex og didriksons..
De merkene du nevner nå vet jeg er gode dresser, så hvis det er disse du står mellom kan du se hvem du liker best av utseende. Og brukervennlighet. Reima sin har gledlås til langt nede på beina for at det skal være lett og ta av og så. Veldig praktisk.
 
Har kjøpt NameIt sin. Ifølge dama i butikken kom årets modell bedre ut enn Reimas, så da tenker jeg at den er god nok :) Og billigere.
 
Kjøpte nameit på salg i fjor vinter, satser på at den er bra nok:) når de er så små er de sikkert ikke såå lenge ute av gangen, iallfall ikke på det kaldeste.
 
Jeg er jo veldig fornøyd med name-it høst/vår dress, så kanskje name-it er et alternativ også :) Hadde nesten glemt dem jeg:p
 
Jeg har name it vinterdress til frøkna mi :) Vanntett og vindtett også er den kjempe søt! Har ikke hatt name it dress før, men gleder meg til og prøve den :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har forresten også NameIt sin softshelldress, og er veldig fornøyde med den! Mer enn varm nok og vanntett nok i barnehagen nå :)
 
Back
Topp