Vinterdress

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det noen som skal kjøpe inn vinterdress til babyen? I såfall - hvilken type og størrelse?

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

jeg må se over hva vi har fra før, men 50/56 rvt.
Vet jeg har sånn bamsetyddy dress liggende. Blir stort sett liggende enten i voksiposen i vogna eller bilpose i bilen, så igen store behov utenom tror jeg...

Har en ulldress etter storesøster samt en slik bamsedress. Trenger nok ikke noe tykkere enn det da han kommer til å ligge i vognen, godt beskyttet av vognpose og trekk. Ser jo også an temperaturen når jeg velger klærne han har på under :)

Ja, årsaken til at jeg spør er at jeg tenker på hva vi skal bruke når vi har ham ute utenfor vogna.. F.eks i bilstolen.. Er det smart å kjøpe bilstolpose eller en dress? Så har jeg hørt om noe som skal ha funksjonen til både dress og pose, som kan festes i bilstolen..

Ja, årsaken til at jeg spør er at jeg tenker på hva vi skal bruke når vi har ham ute utenfor vogna.. F.eks i bilstolen.. Er det smart å kjøpe bilstolpose eller en dress? Så har jeg hørt om noe som skal ha funksjonen til både dress og pose, som kan festes i bilstolen..

Vi hadde ikke bilstolpose til storesøster. Synes det virker bedre med en dress for da er jo babyen beskyttet mot vær og vind når du flytter han/henne fra bilen til vognen :)

Kjøper ikke noe vinterdress type "bobledress", ser absolutt ikke behovet.. de skal ikke ha en bobledress eller mengder med klær i bilstolen heller, det er ikke anbefalt! :) så jeg kommer sikkert bare til å ha en god strikkedress i ull og et teppe når vi bærer han ute (frem og tilbake i bil)...finnes bilstolposer, men har aldri prøvd, mine er vårbarn så har vært store når vinteren har komt :)

vi skal kjøpe bilstolpose, savnet det til gutten (novemberbarn) så kjøper det denne gangen da vi ikke trenger å invistere i alle de store tingene som vi nå har fra før :-)

Kjøper ikke noe vinterdress type "bobledress", ser absolutt ikke behovet.. de skal ikke ha en bobledress eller mengder med klær i bilstolen heller, det er ikke anbefalt! :) så jeg kommer sikkert bare til å ha en god strikkedress i ull og et teppe når vi bærer han ute (frem og tilbake i bil)...finnes bilstolposer, men har aldri prøvd, mine er vårbarn så har vært store når vinteren har komt :)

Tenkte ikke kjøpe bpbledress vi heller, men lurte på hvilke typer heldresser andre har tenkt å kjøpe/har kjøpt til det formålet :-) vet ikke om jeg orker å bruke penger på bilstolpose heller, men på noen måter ser de jo praktiske ut :-)

vi skal kjøpe bilstolpose, savnet det til gutten (novemberbarn) så kjøper det denne gangen da vi ikke trenger å invistere i alle de store tingene som vi nå har fra før :-)

Vet du hvilken type du skal kjøpe da? :-)

Vet du hvilken type du skal kjøpe da? :)

ja har nok bestemt meg for voksi sin... voksi move heter den velden har ull i underdelen, ser veldig fin ut med fine farger. skal babyen over fra bilstolen til vogna kommer jeg bare til å løfte ut med bilstolposen på :-)

Back
Topp