Er det noen som skal kjøpe inn vinterdress til babyen? I såfall - hvilken type og størrelse?
Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, årsaken til at jeg spør er at jeg tenker på hva vi skal bruke når vi har ham ute utenfor vogna.. F.eks i bilstolen.. Er det smart å kjøpe bilstolpose eller en dress? Så har jeg hørt om noe som skal ha funksjonen til både dress og pose, som kan festes i bilstolen..
En slik bamsedress er det vi har: http://www.ellos.no/ellos-kids/overall/232256?N=1z141prZ1z141od&Ns=RankValue5|1&Nao=0
Vi har den i 56 og den er rimelig stor i størrelsen. Storesøster fikk knapt brukt den for det ble for varmt ute (hun er født i mars)![]()
Kjøper ikke noe vinterdress type "bobledress", ser absolutt ikke behovet.. de skal ikke ha en bobledress eller mengder med klær i bilstolen heller, det er ikke anbefalt!så jeg kommer sikkert bare til å ha en god strikkedress i ull og et teppe når vi bærer han ute (frem og tilbake i bil)...finnes bilstolposer, men har aldri prøvd, mine er vårbarn så har vært store når vinteren har komt
![]()
vi skal kjøpe bilstolpose, savnet det til gutten (novemberbarn) så kjøper det denne gangen da vi ikke trenger å invistere i alle de store tingene som vi nå har fra før![]()
En slik bamsedress er det vi har: http://www.ellos.no/ellos-kids/overall/232256?N=1z141prZ1z141od&Ns=RankValue5|1&Nao=0
Vi har den i 56 og den er rimelig stor i størrelsen. Storesøster fikk knapt brukt den for det ble for varmt ute (hun er født i mars)![]()
ja har nok bestemt meg for voksi sin... voksi move heter den velden har ull i underdelen, ser veldig fin ut med fine farger. skal babyen over fra bilstolen til vogna kommer jeg bare til å løfte ut med bilstolposen påVet du hvilken type du skal kjøpe da?