Vinterdress?

almara

Forumet er livet
VIP
Jeg lurer på tips til vinterdress til Alma. Noen som vet om et godt tilbud noe sted? Bør den ha f.eks. ullfor inni? Jeg tar imot alle tips med takk:) I fjor kjøpte jeg en Reflex dress til henne, men i år er jeg usikker på hva jeg skal velge. 
 
Her blir det, som de to forrige vintrene, dress fra Twins kjøpt i Mikk-Line-butikken. 
Billig og bra!
Har kjempegod erfaring med disse dressene, og om du bestiller modellen fra i fjor koster den 200,- pluss frakt fra Danmark (Det står 250,- under varen, men når man kommer til kassen blir den alltid 200,-, aner ikke hvorfor)

Jeg liker best de uten ullfor. Med avtagbart for synes jeg de aller fleste dresser blir veldig tykke og vanskelig å bevege seg i. De er ofte vanskelige å ta av og på også. En annen fordel synes jeg er at da får man brukt dressen både når det er litt mildt, og når det er kaldere ved å ta på mer ulltøy under dressen. 
Her er en link til den vi kjøpte i fjor. De har en ny versjon i år som er bittelitt dyrere, men fortsatt billig!
http://www.ml-dk.dk/group.asp?group=482
 
Er ikke det utenom frakt? For det blir bare 200 akkurat. 
Jeg har aldri betalt toll hvertfall, de merker pakken som vareprøve eller gave, har alltid gjort det på mine hvertfall. 
Men uansett OM man må betale toll på en vare til 200,- så blir det mye billigere enn f.eks Reima..
 


Fru H skrev:
Er ikke det utenom frakt? For det blir bare 200 akkurat. 
Jeg har aldri betalt toll hvertfall, de merker pakken som vareprøve eller gave, har alltid gjort det på mine hvertfall. 
Men uansett OM man må betale toll på en vare til 200,- så blir det mye billigere enn f.eks Reima..


Ok, prøver å bestille:)
 
Lykke til =)
Skal snart bestille jeg og!
 


Fru H skrev:
Er ikke det utenom frakt? For det blir bare 200 akkurat. 
Jeg har aldri betalt toll hvertfall, de merker pakken som vareprøve eller gave, har alltid gjort det på mine hvertfall. 
Men uansett OM man må betale toll på en vare til 200,- så blir det mye billigere enn f.eks Reima..

Du hadde rett, det ble bare 200 da jeg kom til betalingen, pluss litt over 100 i frakt. Så rart... Men fantastisk bra! Tusen takk for tips, da ble det en billig og bra vinterdress. 
 
Ser at du har fått kjøpt nå. Håper du blir fornøyd :)

Jeg kjøpte en dress på salg i januar av merket Woc Tec til 225 kr som jeg er kjempefornøyd med :)

Minner mye om Reima/ Reflex og er lett å bevege seg i, vanntett og pen :)

Tror den holder i år også, men har ikke prøvd den enda....
 
her går det i Reimatec både til Linus og Viljar. Er veldig fornøyd med de. :)
 
Har en Reima etter storebror også har jeg kjøpt en Troll på salg
 
Vi prøver Didrickson i år. 
 
Twins-dressen har kommet og hun har brukt den et par ganger i bhg allerede. Veldig fornøyd! Takk for tips, Fru H!
 
SÅ bra dere er fornøyde, har ikke fått bestilt enda vi. 
Men det har holdt med parkdress foreløpig =)
 


Fru H skrev:
Her blir det, som de to forrige vintrene, dress fra Twins kjøpt i Mikk-Line-butikken. 
Billig og bra!
Har kjempegod erfaring med disse dressene, og om du bestiller modellen fra i fjor koster den 200,- pluss frakt fra Danmark (Det står 250,- under varen, men når man kommer til kassen blir den alltid 200,-, aner ikke hvorfor)

Jeg liker best de uten ullfor. Med avtagbart for synes jeg de aller fleste dresser blir veldig tykke og vanskelig å bevege seg i. De er ofte vanskelige å ta av og på også. En annen fordel synes jeg er at da får man brukt dressen både når det er litt mildt, og når det er kaldere ved å ta på mer ulltøy under dressen. 
Her er en link til den vi kjøpte i fjor. De har en ny versjon i år som er bittelitt dyrere, men fortsatt billig!
http://www.ml-dk.dk/group.asp?group=482

Og da kjøpte jeg og. Takk for tipset. Håper vi blir fornøyd.
 
Spennende!
Vi har hvertfall vært veldig fornøyde!
Gav fjorårets til nabojenta, de synes den så veldig bra ut! =) 
Og så var den jo lilla
 
Ser ut som om vi slipper å kjøpe vinterdress. I dag fant jeg fram eskene med vinterklær, og to hele vinterdresser og en boblebukse fra i fjor passer ennå. I tillegg har vi en to delt dress i 104 som han pussig nok fikk i julegave da han var 1 år. Tror jeg satser på å kjøpe neste dress på salg til våren, når dere kan dele erfaringer med årets modeller. :)
 
Da har vi også bestilt. Bestilte den dressen til 399, men den også ble billigere i kassen og jeg skjønner ikke hvorfor

Men bra det da! 
Blir spennende å se. 
Fristet å bestille str 110, men det ble 104. Så får vi se =)
 
Vi har kjøpt en Reima Tec og en Didriksons (den som var best i test i fjord), og så har vi en Ticket to Heaven fra i fjord som enda passer :)
 
Da bestilte jeg jammen meg fra den danske sida jeg og. Hadde den i fjor. Men hvordan er str...? bestilte 98, håper det holder i vinter!
 
Back
Topp