vinterdress

Heidileidy

Glad i forumet
Hvilken vinterdress har dere til smårollingene deres?

Hva er bra og best mon tro?

Jeg liker Reima, og er fornøyd med den. Har nå kjøpt en høst/vårdress på salg, men skal kjøpe vinterdress til neste års sesong også.

Er ikke så godt å stole på disse testene heller, ettersom ikke alle merkene er med, og det er kommet klager på testen i etterkant osv.

Har Sportmann sin - kjøpte barnehagepakken. Dressen har utrolig deilig for inni, som en varmedress egentlig. Hadde Reima i fjor og var fornøyd med den også. Men Sportman dressen er jeg igrunn fornøyd med altså. Veldig billig var den også.[:D]

her er det kun helly hansen som teller!
hun vokste nettopp ut av str 86 så vi fant str 92 og 98 på salg 70%, så nestemann blir å arve 3 kliss like dresser i 3 forskjellige str[:D][:D]

Vi har en reima dress, men den er liten. SÅ er en hh dress hun bruker nå, og den er kjempegod. God passform. Har også en trolldress, men den var alt for stor i høst og derfor ubrukt. [8D] Minien har en trolldress som er kjempegod. [:)]

[:)]ja nå har Leo en Reimadress i str. 86 som såvidt holder ut vinteren, er akkurat passe. Nå har jeg kjøpt vår/høst dress i Reima str. 92 som han kan bruke i år, og en vinterdress i Reima i str. 98 som går til neste vinter tenker jeg. kjøpte på 50% salg på Babyshop. Den vinterdressen jeg kjøpte i Reima som er til neste år, har ikke strikk i livet, men de hadde ikke flere igjen så ta tok jeg den. Tenkte den sikkert var varm og god og mer plass til klær om nødvendig. Oppdaget etterpå at det er glidelås helt ned til foten, men men, er jo teipede glidelåser som det står så skal jo være vanntett..

Vi har skogstad og er fornøyd med den, bruker den også om våren/høsten da det går an å ta ut ullforet inni [:)]

Her har hun reima og jeg er veldig fornøyd, de i barnehagen sier og at dressen hennes er varm og god:) jeg og jobber i barnehage og syNes reima er super:) vårdress kjøper jeg reflex:)

Her går det i litt forskjellig.
Har vært fornøyd med Lego og en rimelig fra Cubus. Eneste dressen jeg ikke liker er Reflex sin...

Tror jeg har en kjempestor gutt... dere bruker 92 og 98. Morten bruker 104 [8D], kjøper noen klær i 110 og sko str 26.

Back
Topp