Vinterdress

Zera

Forumet er livet
ja,må nok kjøpe dress til Tuva nå....
Så lurer på, noen som har erfaring med den de selger på nameit? er den bra? eller vil dere anbefale en annen dress??

Har ingen erfaring med den selv, men den kom jo på 2 plass eller noe sånnt i den nyeste testen. Noen mener den er litt stiv, men tror det skal være en god dress!

ORIGINAL: LilleS

Har ingen erfaring med den selv, men den kom jo på 2 plass eller noe sånnt i den nyeste testen. Noen mener den er litt stiv, men tror det skal være en god dress!

oi! Andre plass er jo bra da[:)]
De hadde 2 forskellige der, den ene var litt stiv, men den andre virket god da... Viktigste er jo at den er tett, varm og at jenta klarer å bevege seg i den[:)]

Har hatt nameit, den til 699,- kjempe god, aldri bløt eller klad :)

ORIGINAL: Mummyme

Har hatt nameit, den til 699,- kjempe god, aldri bløt eller klad :)

høres bra ut...
Er de store i str??
Tuva bruker 86 til vanlig... Burde jeg gå opp 1 str eller?

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article611937.ece
Fannt testen[:D] Jeg hadde nok kjøpt i 2 år, så er du sikker på at den passer helt til neste vår[:)]

Har prøvd ut mange dresser og merker og i år har vi en ISBJÖRN-dress vi skal teste ut..

Jeg har ingen erfaringer med dressene fra name it [:)] Men veldig fornøyd med Lindex sine vinterdresser fra i fjor - de med bamse merket! De varte hele fjort vinter og skal brukes i år også [:)]

Jeg har kjøpt Name-It til min 3-åring, har ikke tatt den i bruk enda. MEN, fikk et godt tips når jeg
kjøpte den ang størrelse, og det er at toppen/kraven på dressen bør rekke opp til panna på barnet,
da er det riktig størrelse.

ORIGINAL: Krilla76

Jeg har kjøpt Name-It til min 3-åring, har ikke tatt den i bruk enda. MEN, fikk et godt tips når jeg
kjøpte den ang størrelse, og det er at toppen/kraven på dressen bør rekke opp til panna på barnet,
da er det riktig størrelse.

notert! [:D]

Back
Topp