Vinterdress

Cathrine76

Forumet er livet
Liker å handle på tilbud[8D] så kjøpte vinterdress til nathalie, til neste års bruk ,i går på nettet. Halv pris,vindtett og vann tett med uttagbar ullfrotte dress inni[:)]
Syntes den var kjempefin,og håper kvaliteten er bra- den hadde kostet 1499kr men betalte bare 699kr for den no[:)]

ORIGINAL: *venterpånr2*

Så kjekt da[:D]
Hvor handla du og hva kostet den??[;)]

Den er kjøpt her :http://www.stormberg.no/no/Produkter/Outlet/Outlet-jente/Jakker/Istapp-PT-Ull-Parkdress/[:)] kostet 699 kr

Den var jo kjempefin! Kjekt med sånne tilbud. [:D]

Men hvilke størrelse har du beregnet til vinteren igjen da, og hvilken str bruker hun nå?
Synes det er så vanskelig å beregne hva de kommer til å bruke...

ORIGINAL: *Vipsen*

Den var jo kjempefin! Kjekt med sånne tilbud. [:D]

Men hvilke størrelse har du beregnet til vinteren igjen da, og hvilken str bruker hun nå?
Synes det er så vanskelig å beregne hva de kommer til å bruke...

Hun er ikkje så stor av seg så eg har kjøpt den i str 3 år[;)][:)]

Finner ikke ut av hvor man får valgt str jeg..
Syns den var veldig fin i blå og[:D]

Først skifter du farge på den pilen som er ved siden av antallet du skal ha, så velger du str etterpå under. Dei hadde den blå i alle str utenom 7 år[:)]

Åja de talla var str, hehe.
Tenkte man skulle stemme på hvor gode dressene var, hehe[:D][:D][:D]

Hehe[:D]

ORIGINAL: Nikki.

hadde aldri jeg kunnet gjort... syns det er så vanskelig.. men er jo genialt da. håper hun passer den da;)
har hatt lyst mange ganger på sko,men takk og lov jeg ikke gjorde det-hadde nok vært ganske på jordet,hehe

Mye enklere med klær enn sko synes eg[:D] Klær har eg nesten aldri bommet på[:D]

Den var fin [:)]

Har hatt stormberg parkdress med ulldress man kunne ta ut.
Den var god. Stormberg er ganske store i størrelsen også så jeg vil tro 3 år passer.

Sara hadde 1 år helt fram til vinteren i fjor. Da blei den litt kort i armene.

ORIGINAL: Juliejr

Den var fin [:)]

Har hatt stormberg parkdress med ulldress man kunne ta ut.
Den var god. Stormberg er ganske store i størrelsen også så jeg vil tro 3 år passer.

Sara hadde 1 år helt fram til vinteren i fjor. Da blei den litt kort i armene.

Så flott då[:)] gleder meg til den kommer i posten[:D]

Så bra.[:)] jeg også pleier å handle på tilbud, men i butikken så jeg får sett den selv.

Back
Topp