Vinterdress til barnehage

betty spaggeti

Betatt av forumet
Jeg har forsåvidt bestemt meg for Reimatec,men så ble jeg så usikker her.
De har to typer,en med strikk i livet som er fra str.98(for litt større barn) og en uten som er litt mer baby Men så nydelig fasong den er opptil str.98.[:D][8D]
Så har det seg slik at småen her er 3 år men ikke så høy,så han må ha str.98,så da lurer jeg på hvilken type jeg bør ta?
Sånn egentlig vil jeg ha den litt mer baby aktige,men fornuften sier meg at jeg bør ta den andre[:D][8D]
Spesielt siden han går i barnehage med 3 åringer og oppover,da blir det kanskje litt teit å komme kanskje og mest sannsynlig som den eneste i slik baby fasong på vinterdressen,eller?
Så ble det andre problemet at jeg ikke likte fargene noe særlige på de større vinterdressen,og da vurderer jeg om jeg skulle kjøpe et annet merke som heter rasavil.
En venninne som har annbefalt den og sa at den er like bra som reimatec sin.
noen flere som har prøvd den?

Jeg har kjøpt den dyre varianten med strikk i livet til min toåring, synes den sitter best på de som er litt større, men det er nå min mening da[:)]

Jeg har den med strikk i livet på den i str 98, men det er jo helt fritt hva man velger. Tror ikke de hadde baby modellen i str 98.
Er den med strikk i livet dyrere ebb babymodellen?

ORIGINAL: nesco

Jeg har den med strikk i livet på den i str 98, men det er jo helt fritt hva man velger. Tror ikke de hadde baby modellen i str 98.
Er den med strikk i livet dyrere ebb babymodellen?

300 kr. forskjell,men synes ikke det er så viktig i avgjørelsen liskom,men synes den i baby fasong er skjønn da,men så bør jeg vel tenke litt lenger hehe.
Må bare se hva andre mener[8D][;)]

Back
Topp