Vinterdress full av sand

MarianneBo

Andre møte med forumet
hei!
Vinteren var her så vinterdressen ble med mini på 4 i bhg! Men så ble vinteren borte.. bhg har da sendt ut mini i bhg med vinterdresseb(har parkdress). Den er nå full av sand som har satt seg inni stoffet... den er vasket med får det ikke bort! Noen tips? Helt ny reima dress, så hadde vært kipt om vi ikke fikk det bort!
 
Selv om snøen har gått bort, så kan det være kaldt ute og sur vind, bare sånn for å unnskylde de litt. De ville nok bare kle barna godt og varmt :happy:

Hvordan du skal få det bort, er jeg neimen ikke sikker på, da jeg ikke har erfart at sanden sitter så godt inni stoffet på dressen. Du kan jo prøve med en eller anna kost og børste litt hardt på det og se om du får av det verste? Eller eventuelt sende en mail til Reima og forklare situasjonen. Kanskje de har noen tips/råd til deg? :happy:
 
Selv om det ikke er snø ute, kan det være kaldt. Det er helt naturlig at barna blir sendt ut i vinterdressen på denne årstiden, selv om det ikke er snø. Hvis det sitter så godt som du forklarer ville jeg gått til butikken eller sendt mail til reima å hørt. Den skal da tåle sand å, kjøper ikke en så dyr vinterdress for at den kun skal tåle å brukes på snø?
 
Skjønner at du synes det er kjipt at du ikke får bort sanden fra dressen, men det er vinter og kaldt nå så da synes jeg ikke personalet har gjort noe galt når de har kledd jenta di. Når det er sagt så synes jeg det er rart at ikke reimadressen tåler å lekes med i sand? Den store målgruppen deres er jo bhgbarn og de leker jo med hele kroppen i all slags vær...ikke er det alltid snø heller...

Har ikke annet tips enn at jeg ville kontaktet reima eller butikke du kjøpte dressen i for å høre hva de sier
 
Selv om snøen har gått bort, så kan det være kaldt ute og sur vind, bare sånn for å unnskylde de litt. De ville nok bare kle barna godt og varmt :happy:

Hvordan du skal få det bort, er jeg neimen ikke sikker på, da jeg ikke har erfart at sanden sitter så godt inni stoffet på dressen. Du kan jo prøve med en eller anna kost og børste litt hardt på det og se om du får av det verste? Eller eventuelt sende en mail til Reima og forklare situasjonen. Kanskje de har noen tips/råd til deg? :happy:

Om jeg hadde kjøpt en foret utedress til barn som ikke tåler sand så ville jeg klagd til pridusenten, ikke til bhg.
 
Jeg har dessverre ingen tips til å bli kvitt sanden, men kanskje du kan spørre produsenten? Kan det være en feil på dressen? Begge mine har reima vinterdress, og de har lekt masse i sand i vinter. Ingen synlige skader her. Dressen til yngste er til og med arvet.
 
Send en mail til reima med bilder, og klag! Vi har reimadress til frøkna som er brukt av to stykker før henne. Hun har krøpet rundt i sand siden november og ingenting har festet seg i den, og den har heller ingen synlig slitasje på tross av at hun er tredje ungen i den. En dress skal tåle sand...
 
Back
Topp