Vinterbukse til skolebarn som tåler en trøkk!

Hva med sånn type varmedress man bruker i stall osv da? Er det mer slitesterkt? Kanskje de har noe på felleskjøpet eller lignende butikker?

Så bra.
Jeg leser stadig at Didrikson kommer godt ut på test.
Erfaringen min er dessverre at den etter en vask eller to ikke er så vanntett lenger [emoji85]
Dressen han hadde siste året i bhg var lekk etter et par vask... Mulig vi var uheldige med dressen og det var noe feil med den..
Vært borti mye didrikson på jobb å jwg synes de er elendige dessverre

Noen som har erfaring med stormberg?

Hva tror dere om denne?
http://www.stormberg.com/no/bretind-selebukse-8-14.html#10218490001

Jeg tenker at vi er liksom midt i januar, og er ikke såå lenge igjen av vinteren... Kjøper vi en veldig dyr bukse som passer nå er vi ikke garantert at den vil passe neste år....
Hvis denne holder i stoffet så er det jo en god pris..
Stormberg er greie de
Hvilken str bruker han?
Kanskje vi hqr noe dere kan få

Her er barna så små at de Ikkje sliter klær på samme måte. Men jeg har en Skogstad bukse som jeg har hatt siden jeg var 15.. det er altså 15 år siden og den lever enda, først det siste året den har begynt å slites, er en sånn som Ikkje er så tjukk, men alikavel veldig varm, har brukt den i 15- med bare en ull bukse under, sånn litt tjukk en og var varm og fin [emoji6] då anbefaler absolutt Skogstad sine, de er Ikkje så svimlende dyre hekler [emoji6]

Jeg så i går at de har 5000 i vannsøyle, men at de er nede i 2000 etter et par vask.. Det er ikke bra nok for meg med en gutt som blir våt... Stod i produktbeskrivelsen..
5000 er jo allerede i minste laget synes jrg , så med 2000 etter noen vask så hadde jeg hvertfall ikke kjøpt

Jeg så i går at de har 5000 i vannsøyle, men at de er nede i 2000 etter et par vask.. Det er ikke bra nok for meg med en gutt som blir våt... Stod i produktbeskrivelsen..

Akkurat dette skjønner ikke jeg, han hadde dress i fjor og bukse i år fra Didrikson. Aldri blitt bløt og her regner det "hver dag" og er ikke akkurat en snørikvinter :o Har jakke også, og han bruker ikke regntøy.
Derimot har vi en fra polanopyret og den ble han våt etter kort tid ute. Så den prøver jeg å selge.
Rart man både opplever tøy så forskjellige som man gjør her inne :)

Ja har sett på den.

Et par av ungene på min avdeling har dressene, og de holder iallefall godt ute vannet merket jeg her når en av gutta stod i vann til langt over skoene [emoji23]
Og jeg har vært fornøyd med skallbekledningen derifra.

Ja de har godvanntetthet, kjøper kun dere vinterdresser og skallbekledning jeg nå, vet at de holder ;)

Har brukt HH JR Legend pants på min gutt inntil nylig. Han bruker str 152-164 (lang, men veldig slank gutt, så det er vanskelig å finne klær han kan bruke som er smale nok i forhold til lengden hans), så nå gikk han over til Quicksilver. Denne er imidlertid dyr, så det er greit å kjøpe på salg om man har mulighet. Den tåler mye og holder tett mot vann samt er varm og god. Ellers er Polarn O Pyret sin bukse super. Den er riktignok vid/bred, så den gangen gutten min kunne bruke den (de går bare opp til str 152) ble det vidt rundt rompe, hofter og liv.

Har brukt HH JR Legend pants på min gutt inntil nylig. Han bruker str 152-164 (lang, men veldig slank gutt, så det er vanskelig å finne klær han kan bruke som er smale nok i forhold til lengden hans), så nå gikk han over til Quicksilver. Denne er imidlertid dyr, så det er greit å kjøpe på salg om man har mulighet. Den tåler mye og holder tett mot vann samt er varm og god. Ellers er Polarn O Pyret sin bukse super. Den er riktignok vid/bred, så den gangen gutten min kunne bruke den (de går bare opp til str 152) ble det vidt rundt rompe, hofter og liv.
Min gutt er litt bred også, så greit å vite hva som er smalt [emoji6]

Back
Topp