Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja funker her.Linken funket ikke. Men tror det er den jeg har sett på. Den som koster ca 950,-?
Er du fornøyd med den? Tåler den hard bruk?
Vært borti mye didrikson på jobb å jwg synes de er elendige dessverreSå bra.
Jeg leser stadig at Didrikson kommer godt ut på test.
Erfaringen min er dessverre at den etter en vask eller to ikke er så vanntett lenger [emoji85]
Dressen han hadde siste året i bhg var lekk etter et par vask... Mulig vi var uheldige med dressen og det var noe feil med den..
Stormberg er greie deNoen som har erfaring med stormberg?
Hva tror dere om denne?
http://www.stormberg.com/no/bretind-selebukse-8-14.html#10218490001
Jeg tenker at vi er liksom midt i januar, og er ikke såå lenge igjen av vinteren... Kjøper vi en veldig dyr bukse som passer nå er vi ikke garantert at den vil passe neste år....
Hvis denne holder i stoffet så er det jo en god pris..
Han må nok ha 140.. Han er en stor gutt... [emoji23]Stormberg er greie de
Hvilken str bruker han?
Kanskje vi hqr noe dere kan få
Hvilket type da? Heter den bare det? Jeg er veldig fornøyd med overtrekksbuksa du tipset om [emoji6]Bruker bare helly Hansen skibukse. Varm og har holdt i to år nå.
Jeg så i går at de har 5000 i vannsøyle, men at de er nede i 2000 etter et par vask.. Det er ikke bra nok for meg med en gutt som blir våt... Stod i produktbeskrivelsen..Vært borti mye didrikson på jobb å jwg synes de er elendige dessverre
Dengår bare til 9 år den på tilbud men de er godeHvilket type da? Heter den bare det? Jeg er veldig fornøyd med overtrekksbuksa du tipset om [emoji6]
Det stemmer dessverre så da får jeg ikke gitt bort noenHan må nok ha 140.. Han er en stor gutt... [emoji23]
Men det er kanskje det dere selv bruker? Takk for tilbudet [emoji6]
5000 er jo allerede i minste laget synes jrg , så med 2000 etter noen vask så hadde jeg hvertfall ikke kjøptJeg så i går at de har 5000 i vannsøyle, men at de er nede i 2000 etter et par vask.. Det er ikke bra nok for meg med en gutt som blir våt... Stod i produktbeskrivelsen..
Jeg så i går at de har 5000 i vannsøyle, men at de er nede i 2000 etter et par vask.. Det er ikke bra nok for meg med en gutt som blir våt... Stod i produktbeskrivelsen..
Ja har sett på den.
Et par av ungene på min avdeling har dressene, og de holder iallefall godt ute vannet merket jeg her når en av gutta stod i vann til langt over skoene [emoji23]
Og jeg har vært fornøyd med skallbekledningen derifra.
Hvilket type da? Heter den bare det? Jeg er veldig fornøyd med overtrekksbuksa du tipset om [emoji6]
Jeg impregner ALT [emoji6] og det er gull, mer vanntett og holder lengre [emoji4]5000 er jo allerede i minste laget synes jrg , så med 2000 etter noen vask så hadde jeg hvertfall ikke kjøpt
Min gutt er litt bred også, så greit å vite hva som er smalt [emoji6]Har brukt HH JR Legend pants på min gutt inntil nylig. Han bruker str 152-164 (lang, men veldig slank gutt, så det er vanskelig å finne klær han kan bruke som er smale nok i forhold til lengden hans), så nå gikk han over til Quicksilver. Denne er imidlertid dyr, så det er greit å kjøpe på salg om man har mulighet. Den tåler mye og holder tett mot vann samt er varm og god. Ellers er Polarn O Pyret sin bukse super. Den er riktignok vid/bred, så den gangen gutten min kunne bruke den (de går bare opp til str 152) ble det vidt rundt rompe, hofter og liv.