Vinterbarn- mest ulltøy??

Bare et spm ang ulltøy...

Så at spar kjøp hadde fått inn en ny "serie" ullklær. Husker ikke merket, men kan det være janus? De hadde iallefall kjole i denne serien. Hva har man under da? Ingenting?

Noen som har prøvd disse klærne? Hva er da evt best av dette å tom & trine sitt?

Blir tante til ei jente i nov/desember, så hadde tenkt å kjøpe noe ull...

Ull er gull på barn som tåler det!! Hadde absolutt hatt en del i ull.[:)]

Jeg har høstbarn, men jeg kjøpte kun litt ull, og det vr veldig bra - det fordi Eskil er så ekstremt varm av seg, og han svetter fælt i ull. Vet at ull puster osv osv. men her blir han svett av det. Hadde mest bruk for vanlig bomull!

Gutten min ble født i februar. Hadde vel 3 strømpebukser og en 5 bodyer ( og en dress)som han brukte frem til våren tror jeg. Brukte ull stort sett bare når vi var ute, Av den enkle grunnen at jeg synes annet tøy kan være mye finere og jeg elsker å kle opp gutten min :) Mye fint i ull, men mye mindre utvalg, og ofte litt kjedelig!

Har begynt å handle inn til høsten nå; bodyer, strømpebukser , sparkebukser fra nøstebarn og nattdrakter.
Så skal jeg kjøpe dress fra janus eller nøstebarn etterhvert. Minuset med nøstebarn synes jeg er at det nupper så fælt...(ja , jeg vasker det riktig )

ORIGINAL: chianti

Gutten min ble født i februar. Hadde vel 3 strømpebukser og en 5 bodyer ( og en dress)som han brukte frem til våren tror jeg. Brukte ull stort sett bare når vi var ute, Av den enkle grunnen at jeg synes annet tøy kan være mye finere og jeg elsker å kle opp gutten min :) Mye fint i ull, men mye mindre utvalg, og ofte litt kjedelig!

Har begynt å handle inn til høsten nå; bodyer, strømpebukser , sparkebukser fra nøstebarn og nattdrakter.
Så skal jeg kjøpe dress fra janus eller nøstebarn etterhvert. Minuset med nøstebarn synes jeg er at det nupper så fælt...(ja , jeg vasker det riktig )

For hånd? Jeg har nemlig ikke hatt problemer med nupper.
Det jeg syns er kjipt med Nøstebarn er at det er dyrt [8D]

ORIGINAL: Odin*s Mamma

Bare et spm ang ulltøy...

Så at spar kjøp hadde fått inn en ny "serie" ullklær. Husker ikke merket, men kan det være janus? De hadde iallefall kjole i denne serien. Hva har man under da? Ingenting?

Noen som har prøvd disse klærne? Hva er da evt best av dette å tom & trine sitt?

Blir tante til ei jente i nov/desember, så hadde tenkt å kjøpe noe ull...

Kan det være tipsyull du mener? Det er Janus. De er jo kommet i lilla nå.. da er det en kjolebody isåtilfelle. Har ikke noe under den nei[:)]

ORIGINAL: Fragle

Med hånd ja [:)]Men der er ikke alt som nupper...men kjipt når så dyreplagg blir fort stygge synes jeg...Derfor er jeg litt usikker på hvordan ulldress jeg vil ha...

Storebror er født i Januar, og vi har haugevis med ullklær! Jeg er stor fan av ull også da.... [:D]

Fikk i november i fjor, hadde ikke noe ulltøy. I vogna lå han med body og strømpebukse, evt en genser over og det holdt i massevis i voksiposen [:)] Men i år blir det nok ull ja [;)]

ORIGINAL: Fragle

Med hånd ja [:)]Men der er ikke alt som nupper...men kjipt når så dyreplagg blir fort stygge synes jeg...Derfor er jeg litt usikker på hvordan ulldress jeg vil ha...

Kjipt da!
Men hvis du er redd for at ting skal nuppe, hadde jeg nok kjøpt en dress i ullfrottè, der syns det ihvertfall ikke så godt ;)

Back
Topp