Vinterbaby :)

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
E spennende tid dette her:) 7+1 tror jeg;) og så har jeg en følelse av at der kanskje er to inni der.... To grunner til dette.... Jeg drømte det for 3-4 uker siden og jeg er mer kvalm pg spur mer enn det jeg gjorde sist. Og brystene....øm er jo bare forbokstaven! De var så vonde og tunge i dagmorges at jeg nesten drømte om melkespreng...dvs... Det bar min tur å sove lenge i dag, og når jeg sovnet igjen etter den obligatoriske morgen-tisseturen, drømte jeg faktisk at jeg håndmelket og brystene ble sååå mye bedre;) rare greier;)
 
Jaaa:) bare litt frokost som kom opp i dag, ellers har jeg levd på kjels, vann og brus i dagetter frokosten. Men nå har jeg faktisk spist normal middag, om enn mye mindre porsjon enn til vanlig, og den er fortsatt i magen:) en god dag:) fortsetter det som i dag blir det bra. Men seabands skal anskaffes!!!
 
den loale Kiwien kommer til å tjene godt på mine innkjøp av Bixit-kjeks. Kommer meg ikke gjennom dagen uten dem! De er rett kg slett redningen, når en er litt kvalm innimellom. I dag har jeg nå spist kormalt om enn mye mindre enn det jeg pleier, og spist hyppigere. Dette går nok bra ja:)
 
Sitter her og irriterer meg over noe sjefen sa i dag... tenker at jeg gleder meg så utrolig mye til å få være hjemme et år i permisjon:) skal jammen jaktebpå ny jobb det året!!! Uten tvil! Blæh, lei jobben min...dvs, ikke jobben, men stedet:(
 
Hmm... Nå går tiden egentlig litt fort:) er jo allerede 8+3:) og snakk om morgenkvalme!!! Måtte stoppe på vei til jobb i dag pga brekninger:/ bra jeg har poser med i bilen just in case! Føler jeg har småspist i hele dag. Og til lunsj...klarer såvidt å trøkke o meg to skiver, det halve av det vanlige:/ men etter lunsk er jeg ganske ok. Kvalmen går seg lilsom til i. 12-13 tiden. Meeen, bare hvis jeg passer på å ha noe i magen! Blir den tom, blir jeg kvalm. Hm.. Har bestilt meg legetime om halvannen uke, da er jeg akkurat uke 10:) tenker jeg skal smiske meg til en Hcg-blodprøve, så får heg nå vite om verdiene er som de skal:) ..og om de kan indikere flerlinger;) vil ha det av- eller bekreftet;)
 
Hmm... Nå går tiden egentlig litt fort:) er jo allerede 8+3:) og snakk om morgenkvalme!!! Måtte stoppe på vei til jobb i dag pga brekninger:/ bra jeg har poser med i bilen just in case! Føler jeg har småspist i hele dag. Og til lunsj...klarer såvidt å trøkke o meg to skiver, det halve av det vanlige:/ men etter lunsk er jeg ganske ok. Kvalmen går seg lilsom til i. 12-13 tiden. Meeen, bare hvis jeg passer på å ha noe i magen! Blir den tom, blir jeg kvalm. Hm.. Har bestilt meg legetime om halvannen uke, da er jeg akkurat uke 10:) tenker jeg skal smiske meg til en Hcg-blodprøve, så får heg nå vite om verdiene er som de skal:) ..og om de kan indikere flerlinger;) vil ha det av- eller bekreftet;)

Hvorfor ikke bare bestille ul, da får du hvertfall vite det? ;)


Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
 
Jippiii:D To hele dager uten kvalme:) deilig:) fortsatt ØMME pupper, så hormonmangel er der ikke;)
 
Uke ni:) tre uker igjen, så tenker eg at vi forteller om vår store lille hemmelighet til de rundt oss:) GLEDER MEG:) Tenk vi skal ha bay igjen:) må inrømme at det er utrolig deilig å ha forumet her lg kunne prate om vidunderet i magen:) har nok blitt litt forumavhengig kjenner jeg;)
 
Uke ti:) første legekontroll unnagjort:) alt fint:) lot være å spørre om både hemv. Til tidlig UL og hcg, rett og slett fordi jeg tenker at jeg har symptomer, da er der hormoner i sving, da er sannsynligvis alt i skjønneste orden:) gleder meg nå til å kose megbå slappe av med min lille failie i helgen:)
 
Uke 10+2. Jeg bærer ikke lenger på et embryo, men en minibaby, et foster:) i helgen fortalte jeg det til søsteren min, den eneste som vet det utenom oss to, legen min og damen på lab'en:) tenler at jeg forteller det til bestevenninnen min neste helg:)
 
10+4. Tenk, babyen er et bittelite menneske. Så rary, så godt, så spennende. Lurer på hvem han eller hun er. Eller tenk om, tenk om der er flere inni der? en spennende tid:) og de siste dagene ahr jeg tenkt på noe... den lille mgen jeg har (selv om det er fett), nå er jeg unnskyldt, skal ikke slanke den bort, den skal nemlig bli større, for jeg er gravid:) verdens største under! Jeg er så glad jeg er mamma og kvinne, som får oppleve dette:)

imagejpeg
 
Uke 11 :) og i dag kom inkalling til UL:) 2. September:) spennende spennende spennende:)
 
11+6 :) regnet øser ned ute, men jeg drarnpå smilebådet likevel. Snart ferdig med første trimester:)
 
Back
Topp