Vinter vognpose, hvilken er best?

Molly

Med lille spira i magen <3
Jeg skal ha skinnposen jeg hadde for 35 år siden;)

Termin 4. Januar:)

Etter anbefaling fra mine venninner har jeg kjøpt easygrow nature i grå. Den er visst veldig god og varm, og helt nydelig! Man kan også få kjøpt et tilpasset lammeskinn til å ha oppi :)

<3 Termin 26.01.15

jeg har hatt odenwalder dunpose til mine 2 og er veldig fornøyd.
Sjekk om det er noen tester p det, hør evt om erfaringer på generelt.
Masse gode poser:)
Men syns egentlig ikke man trenger å kjøpe disse posene med det første, ville heller kjøpt bilstolpose og brukt den i vogna også. Vognposene er jo suuuperstore, så bruke det først fra de var 6 mnd jeg

Vi hadde Voksi Classic med første, og kommer til å bruke den igjen, var superfornøyd med den sist:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har voksi city til første. Vært superfornøyd med den. Anbefales på det sterkeste. Kommer til å kjøpe lik til andremann. Utrolig kjekt at den kan forlenges slik at man har den leeeenge!

Termin januar 2015

Voksi city uten tvil!!!

Har hatt både odenwalder og skinn, men er absolutt mest fornøyd med voksi city. Den har dessuten forlenger og kan brukes lenge. Strammes godt rundt hodet og mitt barn har aldri vært kald til tross bare body. Fantastisk pose :-)

Termin 30. januar 2015❤️

Voksi city uten tvil!!!

Har hatt både odenwalder og skinn, men er absolutt mest fornøyd med voksi city. Den har dessuten forlenger og kan brukes lenge. Strammes godt rundt hodet og mitt barn har aldri vært kald til tross bare body. Fantastisk pose :)

Termin 30. januar 2015❤️
Tror det blir voksi city :D Takk for svar!

Jeg skal lage egen pose.

Lagde det sist til snuppa mi, og den var god og varm

05.01.2015 <3

Vil kjøpe en eldre voksipose og heller legge lammeskinn oppi, for da har jeg en til høst/vår også :-) Og underlag om sommeren :-)

Back
Topp