Vinter vogn

Har tfk joggster twist. Den er ikkenoe særlig på snøføre, men til å leve med. Har lammeskinnspose oppi i starten, og ellers regntrekk (mot både regn, snø og vind), svart myggnett for skygge (og forhåpentligvis mot katter), ellers ingenting. Som vognleke har vi hengt på lamaze-dyr, og det har funka som fjell, fra nyfødt til 2 år.

Har tfk joggster twist. Den er ikkenoe særlig på snøføre, men til å leve med. Har lammeskinnspose oppi i starten, og ellers regntrekk (mot både regn, snø og vind), svart myggnett for skygge (og forhåpentligvis mot katter), ellers ingenting. Som vognleke har vi hengt på lamaze-dyr, og det har funka som fjell, fra nyfødt til 2 år.
Link ?
(Til lamaze-dyr )

VOGNSKI!!!!

Genialt om man bor på et sted med mye snø!

Vi gikk tur i skogen på snø med vogna :) Herlig!

Jeg har en kombivogn fra Trille :) Denne har store, gode hjul som kommer greit fram på snø og slaps. Jeg har en ekstra bag som jeg kan legge oppi selve dypbagen sånn at det blir lunt og godt når det er kaldt ute. I tillegg skal jeg ha vognpose og ullteppe i vogna :)
Den vogna har jeg også :) Bruker den store bagen enda til frøkna på snart 8 mnd, og har god plass til Voksi Urban posen :) Har i tillegg regntrekk med reflekser og myggnett og stormtrekk. Har en svett unge i -10 grader ;)

Vi skal ha simo kombi, som vi kommer til å bruke neste vinter. :) Blir da med voksi eller lammeskinnspose! :)

Samme her , er flere katter i nabolaget , og vogna er god og varm ...

Tar gjerne imot link til Kattenett om noen vet hvor de kjøpes
Baby Shop mener jeg har på nett. Google kattenett vogn så kommer det opp :)

Hadde emmaljunga edge duo.

Da de var små hadde vi lammeskinnspose som ble brukt til å sove i når vi var ute å gikk tur..
Om vi skulle ha vogna med på kjøpesenter brukte vi lammeskinn, dyne og pledd, mer praktisk så kan man fjerne dyna når man er inne :)

Ellers er regntrekk et must mot snø og regn..

Hadde pose på håndtaket med lokk, til å oppbevare diverse :)

Myggnetting mot katter var i kalesjen på vognen..

Simo duo til alle årstider og underlag. Har lammeskinnspose med kordfløyel (lik nøstebarn sin) og et ludvik-ullteppe på vinteren. Ellers har jeg lammeskinn og dyne/tepper. Har vognleke i tre. Og solskjerm til kallesjen. Vogna er vanntett så trenger ikke regntrekk. Myggnetting brukes mot katter, sånn som taes helt over og den er da på skrå fra kallesj til fotenden så kattene ikke hopper oppå.

Finnes det forresten noen alternative regntrekk til baby jogger city elite ? Har originalen men blir så lei av borrelåsen. ..

Årh forelsket meg i dette Nå nettopp, noen som vet om det er noen fysiske butikker som selger?

Vedlegg

• 1418250995718.jpg
    1418250995718.jpg
    45,9 KB · Visninger: 26
Jeg får vinterbarn og har kjøpt brio smile. Bruker da voksi urban pose, ullteppe og ullklær på lille.

Har jo ikke egen vintervogn og sommervogn:P

Nå er jenta mi så stor at vi kan bruke spark - hvis det blir sparkføre da. Det gjerne saltes og strøs på helt fin snø :( Ellers hadde sluffe vært genialt for mindre barn.

Back
Topp