Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer. Jeg har også Simo (kombi)Jeg hadde simo. Med 4 like store hjul, luft dekk. Prøvde andre men var ikke like fornøyd.. Hardplasthjul har en tendens til å pakke seg med snø.
Voksipose er ett must hvis du liker å være ute å eller ønsker at mini skal sove. Litt ute.
Da trenger du heller ikke ha så mye klær på..
Dattern min sov i body, strømpebukse lue hals og votter i voksiposen sin hele vinteren og var aldri kald.
Regntrekk.. Da slipper du å få vogna full av snø..
Refleks til å feste på vogn eller regntrekk.
Du får også hånd muffe til. Å feste på håndtaket til vogna.. Da slipper du tykke votternår du er ute å triller tur.
Ett lite tips jeg vil komme meder. Å. Kjøpe oppbevaringspose til å henge mellom håndtakene med "lokk" da slipper du. At ting du tar med blir vått oppi der. Kan sikkert finne ett bilde hvis du ikke skjønner hva jeg mener..![]()
Å en ting til. BRODDER!! Vogna blir fort tung å holde igjen på is i neddoverbakke![]()
Kattenett? Er det noe alla myggnett?Kattenett kan være greit om det er mye katter rundt der dere bor og om ungen skal sove ute![]()
Det er litt strammere og tykkere enn insektsnett. Har ingen erfaring med det selv, men har noia for at katter skal legge seg i vogna.Kattenett? Er det noe alla myggnett?