Vinter vogn

Jeg hadde simo. Med 4 like store hjul, luft dekk. Prøvde andre men var ikke like fornøyd.. Hardplasthjul har en tendens til å pakke seg med snø.

Voksipose er ett must hvis du liker å være ute å eller ønsker at mini skal sove. Litt ute.
Da trenger du heller ikke ha så mye klær på..
Dattern min sov i body, strømpebukse lue hals og votter i voksiposen sin hele vinteren og var aldri kald.

Regntrekk.. Da slipper du å få vogna full av snø..

Refleks til å feste på vogn eller regntrekk.

Du får også hånd muffe til. Å feste på håndtaket til vogna.. Da slipper du tykke votternår du er ute å triller tur.

Ett lite tips jeg vil komme meder. Å. Kjøpe oppbevaringspose til å henge mellom håndtakene med "lokk" da slipper du. At ting du tar med blir vått oppi der. Kan sikkert finne ett bilde hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. :-)

Å en ting til. BRODDER!! Vogna blir fort tung å holde igjen på is i neddoverbakke :-)

Har ikke noe egen vintervogn...
Men har lammeskinn oppi, ett lite ullteppe og ei dyne. Trenger ikke mer :)

Last edited:
Hadde en simo vogn. La et lammeskinn i bunnen oppå madrassen, også hadde e voksipose med et lammeskinn inni som e pakket godt rundt lillegutt.
Regntrekk va kjekt å bruke for å unngå snø inni vogna, og myggnetting for å unngå snyflak som virvla inn i vogna (her snør/regner det aldri rett ned).
Gode brodder og gode votter.

Jeg har en kombivogn fra Trille :) Denne har store, gode hjul som kommer greit fram på snø og slaps. Jeg har en ekstra bag som jeg kan legge oppi selve dypbagen sånn at det blir lunt og godt når det er kaldt ute. I tillegg skal jeg ha vognpose og ullteppe i vogna :)

Jeg hadde simo. Med 4 like store hjul, luft dekk. Prøvde andre men var ikke like fornøyd.. Hardplasthjul har en tendens til å pakke seg med snø.

Voksipose er ett must hvis du liker å være ute å eller ønsker at mini skal sove. Litt ute.
Da trenger du heller ikke ha så mye klær på..
Dattern min sov i body, strømpebukse lue hals og votter i voksiposen sin hele vinteren og var aldri kald.

Regntrekk.. Da slipper du å få vogna full av snø..

Refleks til å feste på vogn eller regntrekk.

Du får også hånd muffe til. Å feste på håndtaket til vogna.. Da slipper du tykke votternår du er ute å triller tur.

Ett lite tips jeg vil komme meder. Å. Kjøpe oppbevaringspose til å henge mellom håndtakene med "lokk" da slipper du. At ting du tar med blir vått oppi der. Kan sikkert finne ett bilde hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. :-)

Å en ting til. BRODDER!! Vogna blir fort tung å holde igjen på is i neddoverbakke :-)
Signerer. Jeg har også Simo (kombi)

Emmaljunga edge duo. Har lammeskinn i bunnen, og bytter mellom voksipose og dyne etter temp. og vær. Legger også alltid ett hekla ullteppe øverst. Regntrekk for dager med snø/regn, og myggnetting så ikke katter/fugler skal komme seg inn i vogna når han sover ute. :)

Simo duo! Elsker den.

Must for oss: Solskjerm (simo sin originale), regntrekk, myggnett og Voksi Urban. Har også Softline sittepute :)

Simo kombi- beste vogna.
Bruker voksipose i den. Har Regntrekk, myggnett, handlenett, stelleveske som tilbehør.
Klær etter temperatur :)

Basson duo. Har dunpose fra easygrow med lammeskinn inni posen. Det varmer best hvis de ligger direkte på lammeskinnet.
Og hansker/votter til mor, det er kaldt å trille. Og brodder på klart.
Liker å ha en sånn lomme/flaskeholder til å ha småting i lett tilgjengelig.

Her har vi inovi sittdyna underst og så en bozz lammeskinnspose, har evt også en odenwalder pose jeg kan bruke til f.eks turer på lekeplassen (en eldre modell som er enklere å vaske )

Kattenett kan være greit om det er mye katter rundt der dere bor og om ungen skal sove ute :)

Har til nå brukt regntrekk når det regner og myggnett ellers , har bj city elite, så bruker deres eget regntrekk og ett universalt myggnett

Kattenett? Er det noe alla myggnett?
Det er litt strammere og tykkere enn insektsnett. Har ingen erfaring med det selv, men har noia for at katter skal legge seg i vogna.

Back
Topp