vinter og vogn

Bejb

Gift med forumet
hva skal dere ha i dypvogna til vinteren? voksipose,lammeskinnspose, dyne eller.....

jeg trenger noen råd.. og hvor jeg eventuelt kan få kjøpt det.. helst på nettet..

Vi har kjøpt dunpose til Noah

Vi har kjøpt voksipose[;)]

lammeskinspose[:D][:D]

jeg har både lammeullspose, og voksipose... Blir vel å bytte litt på [:D]

Vi får familiebrukt lammeullspose......  mhm blir varmt og godt for babyen...

Hmmm.... [8|]

Tenkte å bruke dyne jeg, med et godt ullpledd under og kle henne godt i ullklær.... [8|]
Får vel se det litt ann. Skulle kanskje kjøpt når de var på salg etter forrige vinter, billigere [8|]

jeg har kjøpt dunpose..skal ha ullklær på, og et teppe inni der, pluss en god fleech-dress..

Har voksipose her. Skal ha lammeskinnsfell under, så det blir nok lunt og godt ja [;)]

ORIGINAL: ildrii
Har voksipose her. Skal ha lammeskinnsfell under, så det blir nok lunt og godt ja

Dette er det beste, synes jeg. Da trenger du nesten ikke kle på babyen noe ekstra. Men om man velger å ta på litt ekstra klær ville jeg brukt ull, og ikke fleece. Det blir for tett og klamt med fleece, de blir gjennomvåte av svette. I hvert fall ble sønnen min det.

Voksipose er toppen da.. Vokser med barnet.. men dem er dyyyre. Aner ikke hva vi skal ha selv. Håper snille besteforeldre kjøper voksipose... [;)][;)]

he lammeskin , ska få arve en voksipose me store systra mi... so he begge dele... so fe ej finne ut ka so bli best å broke [:)]

ORIGINAL: 2gang

ORIGINAL: ildrii
Har voksipose her. Skal ha lammeskinnsfell under, så det blir nok lunt og godt ja

Dette er det beste, synes jeg. Da trenger du nesten ikke kle på babyen noe ekstra. Men om man velger å ta på litt ekstra klær ville jeg brukt ull, og ikke fleece. Det blir for tett og klamt med fleece, de blir gjennomvåte av svette. I hvert fall ble sønnen min det.

Blir ikke det mye med voksipose og lammskin under? Hva skal de eventuelt ha på seg da?
Har nemmelig ei sånn fell som jeg hadde tenkt å bruke til vinteren. Men hvis en ikke trenger å ha på så mye på barnet under så er det jo lettere å kle av når en skal inn i en butikk/senter [8|][:)]

lurer om jeg i det hele tatt får plass til alt dette nedi baggen jeg..hehe

går vel

håper det er noe salg på voksipose...

*dumme meg som ikke kjøpte sist jeg så en på salg..grrr...til 1000 kroner*

Back
Topp