Vinter dress str 62

Iroim

Elsker forumet
Er det alt for stort hjem fra sykehuset....??????? For babyen trenger vel en sånn i januar? Har funnet en som er så fin.. Bare tittet da... [:D]

De fleste babyer er jo rundt 50 cm ved fødselen.
Tror 50 eller 56 er en bedre str.

OK... Aner ikke noe om disse størrelsene jeg.... Tenkte bare at dressen jo ikke blir brukt mye de første ukene... Og da blir 50 fort for lite, og 56 for lite etter en stund... Da satser vi på en i 56 tenker jeg. Takk for svar![:D]

62 blir regnet for å passe fra 2-4 mnd.
Men kommer jo litt ann på hvor store dem er når dem blir født da.
Tenkte bare at 62 ville bli litt stort hvis du har tenkt å bruke den hjem fra sykehuset jeg.
Vet ikke helt hva man trenger jeg[8|]
Jeg var bare 42 selv når jeg ble født.
Har tenkt å kjøpe noen klær i 44 hvertfall i tilfelle.
Får jeg ikke brukt det skal sambos datter få dem som dukkeklær.
Men jeg kjøper jo billige klær på H&M da siden jeg jobber.

Trenger kanskje en dress i 56 og en i 62 også???????

Ja, det er kanskje lurt. [:D]

Jeg var vel over 50 selv, det samme var mannen..... Hmmm.... Koster jo ikke skjorta disse små dressene da, så blir en av hver. Hadde tenkt å ha den hjem fra sykehuset... [:D]

Koselig bare å handle vet jeg....

vi brukte 62 på lisja..ho er født i januar! da har de ihvertfall en stund!!!

Kjøpte en dress i str 56. Kunne ikke dy oss, den var så søt.... Er jo ingen krise om den er litt stor til å begynne med.

Jeg får jo små barn da så om jeg skulle ha hatt dress så hadde jeg nok satset på str 50/56. Det blir nok langt på vår før min kommer til å bruke 62. Jentene var rundt 5-6 mnd gamle da begynte på bruke så "store" størrelser.

Ikke kjøp for tykke dresser. De blir helt uhåndterlige i dem. Blir alt for varmt når de er i bil og i vognen også. Se etter dresser med glidelåser el. knapper helt ned på begge ben slik at de er lett å få av/på når de sover.

ORIGINAL: tvilling38

Jeg får jo små barn da så om jeg skulle ha hatt dress så hadde jeg nok satset på str 50/56. Det blir nok langt på vår før min kommer til å bruke 62. Jentene var rundt 5-6 mnd gamle da begynte på bruke så "store" størrelser.

Ikke kjøp for tykke dresser. De blir helt uhåndterlige i dem. Blir alt for varmt når de er i bil og i vognen også. Se etter dresser med glidelåser el. knapper helt ned på begge ben slik at de er lett å få av/på når de sover.

Takk for svar! Vi kjøpte en dress i går i str 56, pluss litt andre ting. Den har glideløser helt ned til beina, og er ikke får tykk. Heldigvis.. Kan godt forstå at de små blir veldig uhåndterlige om vi "polstrer dem".

Back
Topp