Vinneren av ukeskonken

~Pippi Lang Pupp~

Glad i forumet
Ingen tråd til henne? [>:] Skal ikke hun legge ut en ny oppgave, eller er det jeg som klusser med dagene?

Er det ikke i kveld vinneren kåres?

Vet ikke, er derfor jeg spør [:D] Reglene er jo borte og jeg vet ikke hvilken dag man gjør slikt [:D]

Da jeg leste reglene skulle konkuransen legges ut til avstemning mandag kl 21 og ligge til tirsdag kl 21...

ORIGINAL: gammonbaby

Jeg mener jeg kårer vinneren, kl 21, så skal vedkommende legge ut en oppgave med en gang etterpå... Var i alle fall slik det ble gjort sist uke... Masekopp[&:][:D]

Roooooolig, Fido [:D] Når jeg tenker meg om så husker jeg jo at det er tirsdagen, for da er jeg alltid home alone [:D] Blackis snøt meg for seieren med EEEEEN ussel stemme for noen uker siden [>:] 
*prøve alt jeg kan og være sinna på Blackis*

Ja, blir ikke mye scrapping på meg heller [>:] Er vel ikke helt årstiden. Men i kveld SKAL jeg lage i alle fall en LO! (HVIS snuppa sover da) Det har jeg lovet meg selv. Åpen barnehage høres gøy ut, men snuppa har feber i dag [&o] Da skal jeg vel egentlig ikke ta henne med rundt andre barn i morgen, selv om feberen er borte til da? Eller? For hvis hun er fin i formen så hadde det jo vært kjempegøy!

Back
Topp