VINNERE TRUKKET! Har du lyst til å få eggløsnings- og graviditetstester – helt gratis?

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Babyverden_banner_tester-konkurranse.jpg

På Babyverden har vi nå begynt å selge både eggløsnings- og graviditetstester. Dette vil vi feire med å gi bort en kombinasjonspakke til tre heldige forumbrukere – helt gratis. Alt du trenger å gjøre, er å legge igjen et svar i tråden hvor du forteller hva som avgjør hvilken eggløsning- og/eller graviditetstest du kjøper.

Vi kan dessverre ikke garantere deg positive tester, men ønsker å hjelpe deg på veien – helt fra du står med testen i hånden og til du (forhåpentligvis) har en liten baby i armene dine.

Trekningen skjer tirsdag 30. april.
Tre heldige vinnere av hver sin kombinasjonspakke er nå trukket. Gratulerer så mye til:

1984håp
min første
Nikkiii

Jeg sender en melding til hver av vinnerne, slik at dere kan sende opplysninger til oss – og vi kan sende premiene.

Tusen takk til alle som deltok og kom med nyttige tilbakemeldinger! :)

Last edited:
Jeg ser på pris og erfaringene rundt hvor presise de er. Har ikke testet de på bildet før.

Kikker på pris, anbefalinger både på nettsider og fra andre som de anbefaler eller har testet ut :) som regel handler jeg alltid på salg.

Pris og omtale er absolutt viktig når det kommer til disse testene :)

Babyverden_banner_tester-konkurranse.jpg

På Babyverden har vi nå begynt å selge både eggløsnings- og graviditetstester. Dette vil vi feire med å gi bort en kombinasjonspakke til tre heldige forumbrukere – helt gratis. Alt du trenger å gjøre, er å legge igjen et svar i tråden hvor du forteller hva som avgjør hvilken eggløsning- og/eller graviditetstest du kjøper.

Vi kan dessverre ikke garantere deg positive tester, men ønsker å hjelpe deg på veien – helt fra du står med testen i hånden og til du (forhåpentligvis) har en liten baby i armene dine.

Trekningen skjer tirsdag 30. april.
Pris avgjør hvilken test jeg skal kjøpe
Jeg har veldig lyst til å prøve eggløsning test, det har jeg ikke fått prøvd enda

Når det angår EL-tester begynte jeg med Babyplan sine fordi de var enkle å få tak i og de første jeg fant via Google. Etter å ha prøvet dem ut selv og etter å ha utvekslet erfaringer med andre så har jeg gått over til Makesure. Hakket dyrere enn Babyplan men virker å være bedre totalt sett enn Babyplan. Når det angår G-tester brukte jeg Rfsu og Babyplan, igjen de første jeg kom over. Rfsu sine er skikkelig bæsj og kommer ikke til å benyttes igjen. Babyplan er helt ok å bruke men ettersom jeg nå har gått over til Makesure når det angår EL-tester bruker jeg også makesure G-tester. Stavtester og digitale kjøper jeg av typen Clearblue. Kjøper når de er på tilbud noe de alle er med jevne mellomrom :)

Ser på pris og hvor tidlig testen kan tas :)

Back
Topp