VINNERE ER TRUKKET!!!!! TOPP 100 MAI!!

ja gjør vel det men hadde som mål å greie det før mannen min ifra egypt kommer, har ikke sett han på 3 mnd ;)
han kommer forresten imorgen så greide det ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Hehe, ja da skjønner jeg at det ikke bli rmye tid til BVfremover..... Får kose deg masse med mannen da. Min er borte 5-6 uker av gangen og det er lenge nok altså, så kan levende se for meg at det blir fantastisk å treffes etter 3 mnd!!!! Bare å nyte hverandres selskap da! :)

Jeg ligger 1000 innlegg bak deg, skjønner fortsatt ikke hvordan dere får det til jeg. Er jo ikke halveis i mnd engang.
har jobbet fryktelig hardt for det målet og har hatt mange timer alene :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Vet ikke om jeg klarer å komme meg inn på topp100 mai, men tror jeg skal klare over 300 innlegg, til tider er det jo mye å mase om her :p
De smokkene så kjempefine ut.

Den veska var nydelig, men 1700 innlegg klarer jeg aldri :p

Hvordan klarer folk så mange innlegg? Jeg blir imponert dersom jeg klarer mange over 300 :p

Vet ikke om jeg klarer å komme meg inn på topp100 mai, men tror jeg skal klare over 300 innlegg, til tider er det jo mye å mase om her :p

Hvordan klarer folk så mange innlegg? Jeg blir imponert dersom jeg klarer mange over 300 :p
Vi bruker tiden her inne effektivt og svarer på alt mulig ;-)
Og så har vi et veldig aktivt terminforum med rundt 25-30 aktive medlemmer ;-) Det hjelper på ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Du ligger forresten på 46 plass på lista med rundt 250 innlegg, så du kormer deg nok over 300 innlegg ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Du ligger forresten på 46 plass på lista med rundt 250 innlegg, så du kormer deg nok over 300 innlegg ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Og med over 300, trygt plassert på topp 100

fra app

Jøss, trodde jeg lå på 93 plass og med rett over 200 så tenkte at jeg måtte henge i hvis jeg skulle få 300 haha :p Er jo så mye som skjer nå i mai :p

Veldig mye som skjer, så minimalt med skravling på meg denne uka i alle fall

fra app

Veldig mye som skjer, så minimalt med skravling på meg denne uka i alle fall

fra app

ja, ser ikke for meg at jeg blir videre aktiv 17 mai, så må vel skravle fra meg på forhånd, ellers renner det vel over den 18 :p

ja, ser ikke for meg at jeg blir videre aktiv 17 mai, så må vel skravle fra meg på forhånd, ellers renner det vel over den 18 :p

Ikke 14, ikke 15, ikke 16, ikke 17.

Godt jeg vant i april, så jeg prøver ikke på 1700 i mai.

fra app

Ikke 14, ikke 15, ikke 16, ikke 17.

Godt jeg vant i april, så jeg prøver ikke på 1700 i mai.

fra app

1700 klarer jeg aldri uansett.. Ikke skriftlig hvertfall :p Må nok ønskem eg en storksak som barselsgave elns :p

Back
Topp