litt forskjellig men pleier å ha rømme, sånn raspede gullerøtter, poteter og smeltet smør. Slik vi alltid har fått det fra farmor du da?
Okei
Mye det samme da, men vant med agurksalat til og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
litt forskjellig men pleier å ha rømme, sånn raspede gullerøtter, poteter og smeltet smør. Slik vi alltid har fått det fra farmor du da?
Er jo langt mer skravling her inne enn på skravletråden
årh ja agurksalat må jo være med! Hadde helt glemt ut den, men vet ikke hvordan jeg lager den da :/Okei
Mye det samme da, men vant med agurksalat til og
Ja det er detLitt system er alltid bra
Mhm , ser den. Kjekt dere har fått kontakt
Det er enkleste i verden. Med agurk og vann kommer man langt Ellers pleier jeg ha noen sitrondr. i. Bittelitt sukker og eddik. Volla!årh ja agurksalat må jo være med! Hadde helt glemt ut den, men vet ikke hvordan jeg lager den da :/
haha ikke verre enn det nei? farmor har alltid fikset, så jeg har liksom ikke prøvd meg selvDet er enkleste i verden. Med agurk og vann kommer man langt Ellers pleier jeg ha noen sitrondr. i. Bittelitt sukker og eddik. Volla!
Er det så enkelt altså? Har eg aldri tenkt påDet er enkleste i verden. Med agurk og vann kommer man langt Ellers pleier jeg ha noen sitrondr. i. Bittelitt sukker og eddik. Volla!
Min er iallefall av de tingene og veldig fort gjorthaha ikke verre enn det nei? farmor har alltid fikset, så jeg har liksom ikke prøvd meg selv
Er det så enkelt altså? Har eg aldri tenkt på
det må testes ut !!Min er iallefall av de tingene og veldig fort gjort
Mhm Det må du gjøredet må testes ut !!
Så braWoohoo! Snart ferdig med ein tredjedel mot 1500
Wee så braWoohoo! Snart ferdig med ein tredjedel mot 1500
Er jo derfor man måtrekke nåHehe, det er jo større sjanse for dere nå, ja. Men vi blir mange flere på to uker, altså
Da kunne kanskje jeg også klart å vinneda...hahaha ja da hadde det hvert gode vinnerodds hahaha
absoluttDa kunne kanskje jeg også klart å vinneda...
Oioi, da går du vel hele veien til 1500?Woohoo! Snart ferdig med ein tredjedel mot 1500
Må jo det når eg har komt så langt gira på den criben, slik som alle andreOioi, da går du vel hele veien til 1500?