Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for neste månedingen vinnerlykke på meg denne mnd nei, gratulerer til alle vinnerne
Så kjektUbeskrivelig glad! Overlykkelig
ja skravler i vei og krysser fingreneKrysser fingre for neste måned
bare å skravle å satse på å at man lander der man vilja skravler i vei og krysser fingrene
haha om alle skravler så mye som jeg har sett snakk om i det siste, så er det vell ingen fare for at jeg lander på toppen av listen iallefall hahahabare å skravle å satse på å at man lander der man vil
kjedelig hvis du er ei sikkerlig skravlebøtte å ønsker deg noe som ligger ett stykke ned på lista hahahaha
hehehe kommer nok litt an på det dahaha om alle skravler så mye som jeg har sett snakk om i det siste, så er det vell ingen fare for at jeg lander på toppen av listen iallefall hahaha
ja storksaken var kjempe fin, men den tror jeg det skal en del ekstra til for min del iallefall og vinne men kunne helst tenkt meg den som var for mars jeg da mtp min stil liksomhehehe kommer nok litt an på det da
Jeg har mest lyst på flexi og storksak.. jeg må virkelig innrømme at denne mnd er det storksaken som jeg har lagt min kjærlighet på
ja den var fin den også Men likte VELDIG godt april varianten. Er egentlig ikke så veldig "dyreprint" av meg.ja storksaken var kjempe fin, men den tror jeg det skal en del ekstra til for min del iallefall og vinne men kunne helst tenkt meg den som var for mars jeg da mtp min stil liksom
go for it heier på deg jeg blir nok ingen konkurent å slå så langt oppe på listenja den var fin den også Men likte VELDIG godt april varianten. Er egentlig ikke så veldig "dyreprint" av meg.
Men den der falt jeg for med en gang jeg så den.
haha.. Vanskelig å lande på en spesifikk plass da hvertfall for skravlehøner som noen ganger blir litt over middels engasjertgo for it heier på deg jeg blir nok ingen konkurent å slå så langt oppe på listen
huff ja, det er det som er vanskelig denne mnd rart å ikke skulle nå et vist antall innlegg liksomhaha.. Vanskelig å lande på en spesifikk plass da hvertfall for skravlehøner som noen ganger blir litt over middels engasjert
Da må det skravlesHvordan kan jeg være med i konkurranser?
Denne mnd er det delt premier til litt ulike plasser, de fleste til de som ligger top 40, men en ekstra premie i trekning blant de som er topp 100.Ok, er det om å gjøre å skravle mest? :-o
Gratulerer så mye alle dere som vant