Ikke i bruk
Forumet er livet
Yes. Endelig klarte jeg å lure degDet kan det. En eller annen oppblåsbar badeleke tipper jeg, men har ikke funnet bildet, slik jeg har gjort med de andre hintene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes. Endelig klarte jeg å lure degDet kan det. En eller annen oppblåsbar badeleke tipper jeg, men har ikke funnet bildet, slik jeg har gjort med de andre hintene
Jeg har noen dager på meg enda, da... ;-)Yes. Endelig klarte jeg å lure deg
Vil du ha en til?Jeg har noen dager på meg enda, da... ;-)
Ja til sydligere strøkBadeferie? hehe
Hadde vært noe det
Ja til sydligere strøk
Ja til sydligere strøk
Du har det ja? Supert! Regner med det er for heile familien då? All inclusive?Klart vi har sydenferie som premie i topp 100!! Det er da klart vi har
Er heldigvis ikke blitt kravstore dere da
Har du ikkje avbestillingsforsikring?Ååh, jeg som allerede har bestilt meg tur
Du har det ja? Supert! Regner med det er for heile familien då? All inclusive?
Kravstore? Har vi ikke sett
Åja! er med på den. Gjerne på Bahamas. Har hørt Disney Cruise Lines skal vere braCruise kanskje??? hihi
Har høye forventninger slik som Tamara hinter nå
Åja! er med på den. Gjerne på Bahamas. Har hørt Disney Cruise Lines skal vere bra
Sydenferie? NeitakkKlart vi har sydenferie som premie i topp 100!! Det er da klart vi har
Er heldigvis ikke blitt kravstore dere da
Alt med sol går under syden for megSydenferie? Neitakk
Ferie til Hawai, seychellene, Cuba o.l derimot tar jeg gjerne i mot.
Hadde jeg ikke vært så trøtt så skulle jeg gjerne tatt den diskusjonen derAlt med sol går under syden for meg
Takk takkSpennende Lykke til
Uff... da er jeg redd du blir skuffet...Cruise kanskje??? hihi
Har høye forventninger slik som Tamara hinter nå
Uff... da er jeg redd du blir skuffet...
Er nok noe som er til barnaMinivruise? Bok om cruise? egentlig ikke sååå kravstor se. Holder med et bilde å se på hihi
Blir nok supert kjenner jeg deg rettEr nok noe som er til barna
Har funnet ut hva det er