That's the spirit!Mykje å gjere i helga, men skal jaggu klare det før mnd er omme. Kan ikkje snu når eg har komt så langt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
That's the spirit!Mykje å gjere i helga, men skal jaggu klare det før mnd er omme. Kan ikkje snu når eg har komt så langt
stilig takk for tipsHehey, det funka å bare skrive : cool : jo Plager meg at man ikke har tilgang til smileyer på appen!
Jeg nærmer meg veldig nå. Satser på å ha klart det innen dagen er overMykje å gjere i helga, men skal jaggu klare det før mnd er omme. Kan ikkje snu når eg har komt så langt
Det har du helt rett i!Jepp, kan faktisk bli skader hvis man ikke har det på
Har du iPhone??Hehey, det funka å bare skrive : cool : jo Plager meg at man ikke har tilgang til smileyer på appen!
Så flink! Kor mange har du igjen?Jeg nærmer meg veldig nå. Satser på å ha klart det innen dagen er over
Jepp, er iPhone som gjelder her. Er det så stor forskjell på appene, altså?Har du iPhone??
For har smileys på min Android men ikke på iPhone..
Bare hyggelig!stilig takk for tips
Ligger forholdsvis godt annHvordan ligger dere ann ?
Mon tro hvor mange tusen du bikkerLigger forholdsvis godt ann
Jepp, er kjempe forskjell egentligJepp, er iPhone som gjelder her. Er det så stor forskjell på appene, altså?
Har du fleire lure forkortelsar?Jepp, er iPhone som gjelder her. Er det så stor forskjell på appene, altså?
Blir nok ikke så mange tusen, snuppaMon tro hvor mange tusen du bikker
Du går vel for 3 denne mnd?Blir nok ikke så mange tusen, snuppa
Har 1361 nåSå flink! Kor mange har du igjen?
Vet ikke hvor mange jeg har nåDu går vel for 3 denne mnd?
Det er bra jeg har 100 igjenLigger forholdsvis godt ann
Ikke foreløpig må se etter dem når jeg quoter tekst med kule smileyerHar du fleire lure forkortelsar?
Det klarer du fintDet er bra jeg har 100 igjen