Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor og hva er Mikkelparken egentlig? Hvilken alder passer det for?Nei, overhode ikke lett. Ser gjerne på feriesenter i Danmark også. Gubben ønsker vel Danmark fremfor Syden i år.
Mikkelparken blir det 1 overnatting bare, maks 2.
Her styrer gubben mye selv når han har ferie. Jeg er i ulønnet perm frem til 22juli og har etter det litt ferie. Så begynner jeg i 80%.
Hjelper ikke når vi ikke er her og skravler samtidig
Aldri vært der før selv, så er vel ikke den beste til å gi info her altså.Hvor og hva er Mikkelparken egentlig? Hvilken alder passer det for?
Ser koselig ut! Om et år eller to tenker jeg det passer for ossAldri vært der før selv, så er vel ikke den beste til å gi info her altså.
Er bondegård der, badeanlegg etc. Sjekk ut her:
www.mikkelparken.no
Ligger i kinsarvik i Hardanger.
Oi da, du rekker ikke 6 mnd i jobb før ny perm da?
Om mensen er borte for lenge, altså.
Ser koselig ut! Om et år eller to tenker jeg det passer for oss
Det kan jeg skjønne Hvor gamle barn har du forresten?Mhm. Vi gleder oss
Det kan jeg skjønne Hvor gamle barn har du forresten?
Hehe..ja, i hvert fall om han ikke er sånn som liker å passe på lillebroren.Har en gutt som blir 17mnd på søn og bonusmamma til en gutt på 12år.
Bonussønn er ikke med her da, han hadde kjedet seg
Hehe..ja, i hvert fall om han ikke er sånn som liker å passe på lillebroren.
Nei det skjønner jeg da.Joda, han liker det for all del...Men ikke flere timer i strekk.
Hadde storebror likt å bade kunne det også gått, men det gjør han ikke. Og da er det ikke noe særlig passende for hans alder.
Nei det skjønner jeg da.
Vi har ikke planlagt så mye enda. Venter en liten skatt i disse dager (termin i dag!) så spørs jo litt hvordan livet blir med to små. Må jo finne på noe med toåringen, men blir nok ikke så voldsomt mye ferie. Tenker det blir mest tid sammen med besteforeldrene og på hytten. Forhåpentligvis en rolig sommerNei
Men han får nå andre ferier da
Har dere planlagt noe for sommeren da?
Enig, elsker den byenDet syns jeg også Så hurra...
Køben er en fantastisk by
Lykke til med kommende fødsel. Så spennendeVi har ikke planlagt så mye enda. Venter en liten skatt i disse dager (termin i dag!) så spørs jo litt hvordan livet blir med to små. Må jo finne på noe med toåringen, men blir nok ikke så voldsomt mye ferie. Tenker det blir mest tid sammen med besteforeldrene og på hytten. Forhåpentligvis en rolig sommer
Tusen takkLykke til med kommende fødsel. Så spennende
Oioioi, spennende! Gi et lite hint?!?Bare 11 dager igjen av Topp 100 mars jo!
OG i dag ramlet det inn enda en premie til topp 100 april. Dette blir KNALL!!!!
Oioioi!!!Bare 11 dager igjen av Topp 100 mars jo!
OG i dag ramlet det inn enda en premie til topp 100 april. Dette blir KNALL!!!!