VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Oi da, du rekker ikke 6 mnd i jobb før ny perm da?
Om mensen er borte for lenge, altså.
 
Nei, overhode ikke lett. Ser gjerne på feriesenter i Danmark også. Gubben ønsker vel Danmark fremfor Syden i år.
Mikkelparken blir det 1 overnatting bare, maks 2.
Her styrer gubben mye selv når han har ferie. Jeg er i ulønnet perm frem til 22juli og har etter det litt ferie. Så begynner jeg i 80%.
Hvor og hva er Mikkelparken egentlig? Hvilken alder passer det for?
 
Oi da, du rekker ikke 6 mnd i jobb før ny perm da?
Om mensen er borte for lenge, altså.

Har allerede vært innom å jobbet ekstra. Og nå når guttungen kommer inn i barnehagen så kommer jeg til å jobbe litt mer.
Dessuten har vi regnet med at vi kanskje ikke får foreldrepenger. Men om jeg er gravid nå, skal jeg nå prøve på det da.
 
Hehe..ja, i hvert fall om han ikke er sånn som liker å passe på lillebroren.

Joda, han liker det for all del...Men ikke flere timer i strekk.
Hadde storebror likt å bade kunne det også gått, men det gjør han ikke. Og da er det ikke noe særlig passende for hans alder.
 
Joda, han liker det for all del...Men ikke flere timer i strekk.
Hadde storebror likt å bade kunne det også gått, men det gjør han ikke. Og da er det ikke noe særlig passende for hans alder.
Nei det skjønner jeg da.
 
Nei:)
Men han får nå andre ferier da:D
Har dere planlagt noe for sommeren da?
Vi har ikke planlagt så mye enda. Venter en liten skatt i disse dager (termin i dag!) så spørs jo litt hvordan livet blir med to små. Må jo finne på noe med toåringen, men blir nok ikke så voldsomt mye ferie. Tenker det blir mest tid sammen med besteforeldrene og på hytten. Forhåpentligvis en rolig sommer :)
 
Bare 11 dager igjen av Topp 100 mars jo!

OG i dag ramlet det inn enda en premie til topp 100 april. Dette blir KNALL!!!! :wideyed:
 
Vi har ikke planlagt så mye enda. Venter en liten skatt i disse dager (termin i dag!) så spørs jo litt hvordan livet blir med to små. Må jo finne på noe med toåringen, men blir nok ikke så voldsomt mye ferie. Tenker det blir mest tid sammen med besteforeldrene og på hytten. Forhåpentligvis en rolig sommer :)
Lykke til med kommende fødsel. Så spennende :D
 
Back
Topp