Får håpe på det selvom jeg egentlig tviler for det å vinne noe er liksom ikke min ting har jeg skjøntVi har fast premiering hver måned av noen brukere på Topp 100, en annen gang er det din tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe på det selvom jeg egentlig tviler for det å vinne noe er liksom ikke min ting har jeg skjøntVi har fast premiering hver måned av noen brukere på Topp 100, en annen gang er det din tur![]()
Får håpe på det selvom jeg egentlig tviler for det å vinne noe er liksom ikke min ting har jeg skjøntså bra dere har så bra forum så blir jo ikke kvitt meg pga det
![]()
Ja det er jo mulig vis ikke får jeg heller kose meg med det jeg fikk under første rundehehe, godt det da ;-) Nå er det jo også terminkrig igjen fra mandag av, du kan vinne både der i tillegg til Topp 100![]()
hvor ser man vinnerene?
Dem ser dere i hovedinnlegget her. Bare trykk på side 1 og rett under bilder av premiene er demakkurat det samma lurte jeg på
ja jeg har visst vunnet gittHar gitt beskjed til daydreamer at hun har vunnet![]()